Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΆρθρο 22 Οργανική δύναμη Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής ΑκτοφυλακήςΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 14 Φεβρουαρίου 2020, 18:46
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάθε αλλαγή που προωθείτε και αποσκοπεί στην καλύτερη και ευνοϊκότερη εξέλιξη των στελεχών του Λ.Σ. είναι καλοδεχούμενη. Καλό όμως θα είναι να μην ρίχνουμε στο ανάθεμα και στα ήδη υπάρχοντα στελέχη που έχουν προσφέρει και αποδεδειγμένα έχουν προσφέρει πάρα πολλά και συνεχίζουν να προσφέρουν. Τι εννοώ. Στο συγκεκριμένο άρθρο έχουν μοιραστεί θέσεις και βαθμοί, με την πρόφαση ή ευκαιρία της αύξησης των οργανικών θέσεων. Βαθμοί που θα επιφέρουν σίγουρα ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΞΗΣΗ στον προϋπολογισμό του κράτους. Στις θέσεις αυτές θεωρώ ΗΘΙΚΟ, ΝΟΜΙΜΟ και ΛΟΓΙΚΟ, να υπάρξει η ΕΠΑΝΑΦΟΡΆ της θέσης που χάθηκε για τους Αξιωματικούς προερχόμενους από τη Σχολή Δοκίμων Υπαξιωματικών Λ.Σ. (ΣΔΥΛΣ). Πρέπει ο καταληκτικός βαθμός των στελεχών αυτών να ΞΑΝΑΓΊΝΕΙ αυτός του ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ Λ.Σ., από Αντιπλοιάρχου Λ.Σ. που είναι μέχρι σήμερα. Η θέση αυτή, σίγουρα και δεδομένα, ΔΕΝ(αρν) επιφέρει δημοσιονομικό κόστος τέτοιο που να καθιστά απαγορευτική μία τέτοια αλλαγή. Και σίγουρα πολύ μικρότερη των προωθούμενων θέσεων και βαθμών που ευαγγελίζεται το άρθρο αυτό. Καιρός λοιπόν να αποδειχθεί εν της πράγμασι ότι το νομοσχέδιο αυτό προωθεί και επιλύει ζητήματα για όλες τις βαθμίδες των στελεχών του Λ.Σ. και όχι μόνο αυτών που έχουν τις άκρες όπως λένε οι "παρεπιδημούντες στην ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ".