Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΆρθρο 42 Κατάργηση Γενικών Επιθεωρητών Β. & Ν. ΕλλάδοςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ | 15 Φεβρουαρίου 2020, 10:25
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι απολύτως σωστό αυτό το άρθρο. Υπάρχει επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό διότι το Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ πρέπει να βγάζει μισθοδοσία για ένα υποναύαρχο. Υπάρχει χρηματική επιβάρυνση στον προϋπολογισμό για την λειτουργία των συγκεκριμένων υπηρεσιών διότι εάν δεν βρεθεί δωρεάν χώρος στέγασης το κόστος ενοικίου θα το πληρώνει το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Εάν βρεθεί δωρεάν χώρος στέγασης τους λογαριασμούς ΔΕΗ,ΟΤΕ,ΕΥΑΘ,ΦΥΣΙΚΟ Αέριο θα πρέπει να τους πληρώνει το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Εάν δεν βρεθούν δωρεές για τον εξοπλισμό των γραφείων θα πρέπει να τα πληρώσει το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Επίσης τις μετακινήσεις (βενζίνη,πετρέλαια) για υπηρεσιακές ανάγκες επιθεωρήσεις ή έκτατα περιστατικά θα πρέπει να τα πληρώνει το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, όπως επίσης θα πρέπει να δωθεί και κρατικό όχημα από την στιγμή που την δουλειά μπορεί να την κάνει και ο εκάστοτε περιφερειάρχης Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Τέλος το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ δεν έχει τόση οργανική δύναμη σε ανθρώπινο δυναμικό ώστε να μπορούμε να συγκριθούμε με το Σ.Ξ. ή ΕΛ.ΑΣ. για να έχουμε ένα υποναύαρχο στην Θεσσαλονίκη. Η Πάτρα είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας και το Ηράκλειο είναι, τι θα πρέπει να κάνουμε σε κάθε μεγάλη πόλη να έχουμε και ένα υποναύαρχο? Μπράβο κύριε Υπουργέ.