Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΆρθρο 20 Κατάταξη Αξιωματικών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ειδικότητας Κυβερνήτη ή ΜηχανικούΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 17 Φεβρουαρίου 2020, 21:36
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μέτρο κινείται στην σωστή τροχιά. "Κάλιο αργά παρά ποτέ" λένε στο χωριό μου. Για να γίνει όμως αυτό, χρειάζονται και κίνητρα. Παράδειγμα πρώτο:Να θεσμοθετηθεί επιτέλους η ημερήσια αποζημίωση όπως αυτή προβλέπεται και για τις υπόλοιπες κατηγορίες των δημοσίων υπαλλήλων, με την ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΞΑΛΕΙΨΗ της υποχρέωσης προσκόμισης αποδεικτικού πληρωμής από ξενοδοχείο. Αποζημίωση που για λόγους που κανείς δεν γνωρίζει έχει παραμείνει στα προ έλευσης του ευρώ εποχές. Παράδειγμα δεύτερο: Θα πρέπει επιτέλους να αποδεχθούν όλοι με πράξεις και όχι μόνο στα λόγια τα μεγάλα και τα κενά περί "αιχμής του δόρατος " και άλλες τέτοιες φαιδρότητες. θα πρέπει λοιπόν να δοθούν σε αυτά τα στελέχη που ήδη έχουν δώσει τα μέγιστα υπηρετώντας στα πλωτά και για όλα όσα θα υπηρετήσουν σε αυτά, η δυνατότητα να αναγνωρίσουν κάποια εξάμηνα, εάν όχι ολόκληρα χρόνια ως ΔΙΠΛΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, με την αντίστοιχη φυσικά παρακράτηση των ανάλογων κρατήσεων. Για να έχουν και νόημα όλα αυτά που λέγονται για πληρώματα των σκαφών.