Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οπως προαναφέρθηκε και στο αρθρο 1 Είμαι απόλυτα σύμφωνος με τα λεγόμενα του κυριου! Το να εξετάζει ιδιωτικός φορέας και να πιστοποιεί τα μέλη του, με κρατική σφραγίδα πλέον, δεν νομίζω ότι συμβαίνει σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους. Με την ίδια ακριβώς λογική, θα έπρεπε και τις εξετάσεις των υποψηφίων χειριστών ταχύπλοων σκαφών να τις διενεργεί η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτών Υποψηφίων Χειριστών Ταχυπλόων Σκαφών, από τον πρόεδρο και τα μέλη της οι οποίες θα είναι διαφανής και με παρουσία Λιμενικού Σώματος. Κάτι που όμως δεν συμβαίνει στον συγκεκριμένο κλάδο. Το ίδιο ακριβώς θα μπορούσε να γίνει και με τις εξετάσεις των επαγγελματιών δυτών, να εξετάζονται από την επιτροπή του αρμόδιου φορέα τους με παρουσία Λιμενικού Σώματος. Κάτι που ούτε και σε αυτόν τον επαγγελματικό κλάδο δεν συμβαίνει. Εκτός των άλλων, η επιτροπή του Λιμενικού Σώματος θα επιβλέπει την ορθή τήρηση της διαδικασίας των εξετάσεων και όχι την ικανότητα του κάθε υποψήφιου ναυαγοσώστη, στο οποίο δεν έχει και κανέναν απολύτως λόγο η Λιμενική Αρχή. Επίσης, οι εξεταστές, ο πρόεδρος ή αντιπρόσωπος του και οι υπόλοιποι εξεταστές της επιτροπής, με ποια κριτήρια θα επιλέγονται για την συμμετοχή τους στην εξεταστική επιτροπή;