Αρχική Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"Άρθρο 05 Άδειες ναυαγοσωστών – Προϋποθέσεις – Διαδικασία διενέργειας εξετάσεωνΣχόλιο του χρήστη Μητριτσακης Σπυρος | 19 Φεβρουαρίου 2020, 11:34
1)Θα μπορούσε μια σχολή οδηγών να εξετάζει τους υποψηφίους των άλλων -ανταγωνιστών της σχολών- και να ήταν ποτέ αξιόπιστο? Θα διαφήμιζε: «ελάτε σε μένα να περάσετε σίγουρα».(ήδη ακούγεται αυτό στην αγορά) -Σκέφτεται κανείς αν τις εξετάσεις στα διπλώματα αυτοκίνητων τις έκανε ένας ιδιώτης επιχειρηματίας ,με επιτροπή που θα επέλεγε ο ίδιος και προφορικά μάλιστα, θα είχαν ίχνος αξιοπιστίας; Η αναξιοπιστία ,η μόνιμη αμφισβήτηση ,η στρέβλωση διαφθορά είναι δεδομένη. 2) Ο τρόπος εξετάσεων στα διπλώματα ταχύπλοου είναι επιτυχημένος .Δεν υπάρχουν παράπονα ,διαφθορά αμφισβητήσεις. Θεωρητική εξέταση με συμπλήρωση ερωτηματολογίου ,πρακτική εξέταση με μέτρα κι χρονόμετρο και τέλος .Όπως γίνεται σε ΟΛΕΣ τις χώρες του πλανήτη. Γιατί δεν γίνεται το ίδιο; Ποιος δεν θέλει αξιοπιστία,αλλα ιδιωτικό έλεγχο; 3) Προφορική εξέταση όπως γνωρίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί ,μπαίνει αν θέλεις να φτιάξεις διαβλητές εξετάσεις.Είναι υποκειμενική .Αυτές οι εξετάσεις έχουν σταματήσει πολλά χρόνια τώρα. 4)Ένας ιδιώτης ,θα επιλέγει άλλους τρεις ιδιώτες και θα εξετάζουν προφορικά .Πρόκειται για ευτελισμό του ΥΕΝ,του Λ.Σ., προσβολή των ναυαγοσωστών και της δημοκρατίας. Δεν υπάρχει πουθενά φυσικά κάτι τέτοιο .Μόνο ερωτήματα προκαλεί η σκοπιμότητα του 4)Δυστυχώς σε κάθε βήμα γίνεται χειρότερο: Τετραμελής επιτροπή! Ούτε αυτό υπάρχει πουθενά αλλού. Παντού είναι μονός αριθμός. 5)Ακόμα χειρότερα: Σε περίπτωση ισοψηφίας της επιτροπής το αποτέλεσμα είναι αρνητικό για τον ναυαγοσώστη ! Δηλαδή βρίσκεται απόλυτα υπο την εξουσία αυτου που στηνει την επιτροπή και ενός φίλου του μέσα σε αυτή. Οι δυο αυτοί δηλαδή είναι πιο ισχυροί από τους άλλους δυο! Έχουμε δηλαδή ένα Π.Δ. πουανατρεπει μεχρι και τα μαθηματικα! 2=3…. 6) ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ,ΘΑ ΔΙΑΡΚΟΥΝ 3 ΗΜΕΡΕΣ! ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΔΙΑΡΚΟΥΝ 1-2 ΩΡΕΣ Ακόμα χειρότερα: Θα φύγει ποτέ υποψήφιος ναυαγοσώστης πχ από τη Λέσβο να πάει Ρόδο 3 μέρες για εξετάσεις; ΠΟΤΕ. Η απόλυτη καταστροφή της ναυαγοσωστικής 7) Οι λιμενικοί σε αυτές τις εξετάσεις θα έχουν εντελώς παθητικό ,διακοσμητικό ρόλο , ακυρωμένοι και απενεργοποιημένοι αυτό φυσικά γεννά σοβαρά ερωτήματα. 8) ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΩΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ,ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΨΟΥΝ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΕΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΗΣ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΓΜΑ ΤΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΕΝ. -Πολύ απλά θα αυξήσουν τους πνιγμούς ΑΓΓΛΙΚΑ: Οι ΙΑΤΡΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ? Οι διασώστες ΤΟΥ ΕΚΑΒ όταν παραλαμβάνουν τουρίστα υποχρεούνται να ξέρουν αγγλικά? Θα ήταν παράλογο. Το θύμα βουλιάζει πνίγεται ,ο ναυαγοσώστης τον σώζει, τι σχέση έχουν τα αγγλικά? Θα μπορούσε κάποιος να μάθει Γερμανικά σε 5 ώρες και μάλιστα να εξεταστεί από καθηγητή; Γνωρίζουμε ότι το άρθρο αυτό είχε μπει το 2000 χωρίς να ξέρει κανείς γιατί, απλά για να φορτώσει το τότε ΠΔ και να φαίνεται δήθεν επαρκές. Υποχρεούται ο Ιταλός ναυαγοσώστης να ξέρει αγγλικά; ΟΧΙ. Ο Γάλλος Ισπανός Πορτογάλος Γερμανός κλπ ΟΧΙ Κανείς. Διαπιστώθηκε ποτε τέτοια ανάγκη ; Επίσης όχι. Το μόνο που προσφέρει είναι γραφειοκρατία ,δυσλειτουργία ,προβλήματα ,περιττό κόστος στους μαθητές. -Ενώ υπάρχει τεραστία έλλειψη ναυαγοσώστών είναι δυνατόν να κοπεί έστω και ένας (1) στα Αγγλικά?