Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΆρθρο 2 Διαδικασία δρομολόγησηςΣχόλιο του χρήστη Ναυαγοσωστική Σχολή Ηπείρου | 19 Φεβρουαρίου 2020, 17:27
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τον Απρίλιο του 2018 με την αιφνίδια αλλαγή του π.δ. 23/2000, όπου προκάλεσε τεράστια αναστάτωση σε Δήμους και ναυαγοσωστικες σχολές, όλοι οι ιδιοκτήτες ναυαγοσωστικών σχολών υποχρεώθηκαν να αγοράσουν ταχύπλοο σκάφος τουλάχιστον 5 μέτρων με αρκετά σύγχρονο και ακριβό εξοπλισμό. Μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα αυτό το προσχέδιο καθιστά τα σκάφη (πολυεστερικά) άχρηστα, χωρίς να προβλέπει ένα διάστημα προσαρμογής των επιχειρήσεων σε μιά τέτοια αλλαγή που το μόνο που προσφέρει είναι ΑΥΞΗΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ. - Επίσης, προσθέτει ιατρικό εξοπλισμό που δε θα χρησιμοποιήσει ποτέ ένας ναυαγοσώστης ( π.χ. βελόνες πνευμοθώρακα), καθώς επίσης δεν αναφέρεται καν στην ύλη εκπαίδευσης του υποψηφίου ναυαγοσώστη. -Όλα αυτά, συν το κόστος αγοράς του jet ski θα οδηγήσουν πολλές ναυαγοσωστικες σχολες που ήδη λειτουργούν στο να κλείσουν και παράλληλα δυσκολεύει την ίδρυση νέων σχολών. Που σημαίνει ακόμα λιγότεροι ναυαγοσώστες στην αγορά εργασίας τη στιγμή που υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ έλλειψη στη χώρα μας.