Αρχική Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"Άρθρο 05 Άδειες ναυαγοσωστών – Προϋποθέσεις – Διαδικασία διενέργειας εξετάσεωνΣχόλιο του χρήστη Σπυρος Μητριτσακης | 19 Φεβρουαρίου 2020, 18:48
ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ: Όταν μπήκε αυτή η υποχρέωση το 2000 έμεινε άφωνη όλη η Ελλάδα και περίμενε πότε θα αλλάξει. Η νομοθεσία δεν απαιτεί την κατοχή διπλώματος ταχύπλοου για σκαφακι μέχρι 30hp. Κανείς επαγγελματίας ή ερασιτέχνης στην χώρα μας ή οπουδήποτε αλλού δεν χρειάζεται να το έχει. Όλοι καταλάβαμε γιατί είχε μπει τότε. -Οι ναυαγοσώστες για surfers στην Αυστραλία (surf-lifeguards, οι όποιοι είναι ξεχωριστό τμήμα) είναι αυτοί που έχουν τα πορτοκαλί φουσκωτά μήκους 3,66 με 25hp κινητήρα που βλέπουμε να μπαίνουν στα τεραστία κύματα και να κάνουν και άλματα. Ακόμα και αυτοί ΔΕΝ βγάζουν δίπλωμα ταχύπλοου. -Οι ναυαγοσώστες στις ΗΠΑ, Ιταλία,Γαλλία,Ισπανία κλπ δεν έχουν καν σκαφακια αφού οι πνιγμοί γίνονται το μακρύτερο 50μ από την ακτή. Και στην Ελλάδα τα σκαφακια κατά 95% βρίσκονται απενεργοποιημένα, παρατημένα έξω μόνιμα αφού το 100% των πνιγμών γίνεται επίσης μέχρι 50μ από την παραλία. -Άλλωστε η εκπαίδευση στο ταχύπλοο δεν έχει καμιά σχέση με την χρήση του στην παραλία. Είναι αναλογικά ισο με ποδήλατο ή πατίνι.Το δίπλωμα αυτοκίνητου είναι χρήσιμο στο πατίνι; ΟΜΩΣ αυτό το παράνομο, περιττό και άχρηστο δίπλωμα ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΩΝ. -Είναι ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ανάγκη η αφαίρεση του! Ουσιαστικα αυτο αυξανει τους πνιγμους! -Όλα αυτά τα αναχρονιστικά,ασχετα με την ναυαγοσωστική άρθρα μας έχουν φέρει εδώ. Είναι χαρακτηριστικό ότι το Ελληνικό ΠΔ ΕΧΕΙ ΕΚΤΑΣΗ 48 ΣΕΛΙΔΩΝ ΟΤΑΝ διεθνώς είναι 4-5 σελίδες. -Το 90% των άρθρων έχουν σχέση με περιττό εξοπλισμό και κερδοσκοπία και μόνιμο ένα μικρό μέρος σχετίζεται με την ασφάλεια των πολιτών. Υ.Γ. Είναι θλιβερό και επικίνδυνο ότι τα περισσότερα σχόλια εδώ στη διαβούλευση ,είναι ανώνυμα ,χωρίς γνώση τεκμηρίωση. Είναι φανερή η προέλευση τους.