Αρχική Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"Άρθρο 06 Συγκρότηση επιτροπής ελέγχου και διενέργειας εξετάσεωνΣχόλιο του χρήστη ΣΧΟΛΗ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗΣ LIFE SAVING ACADEMY | 20 Φεβρουαρίου 2020, 13:12
Συμφωνώ 100% με τον ΚΑΛΟΚΑΘΗ ΜΑΝΟ οπότε αντιγράφω και συμπληρώνω στο τέλος ερωτήματα: Δεν μπορω να καταλαβω ποιος ο λογος 4μελούς επιτροπής ιδιωτών απο τη στιγμή που οι θεωρητικές εξετάσεις θα ειναι ΓΡΑΠΤΑ πολλαπλής επιλογής και οι αθλητικες δοκιμασιες με χρονους. Ακομα και στα πρακτικά αν γινουν σε θαλασσιο χώρο οπως αναφέρεται υπαρχη συγκεκριμένη θεματολογια όπου ο καθηγητης αγγλικων,ο γυμναστής και ο γιατρός ειναι εντελώς άχρηστοι. Προτείνω λοιπόν οι 2 λιμενικοί οπου οπως αναγράφεται παρίσταται στο χώρο των εξετάσεων ως διακοσμητικά στοιχεία και τους υποβαθμίζεται μπροστά στους ιδιώτες,να ειναι οι υπεύθυνοι των εξετάσεων. – Ο ενας θα ελέγχει τα πιστοποιητικά των μαθητών ενω ο αλλος θα δινει τα θεματα με τυχαια σειρα στους μαθητες. -Καθε ενας που θα τελειώνει τις εξετάσεις θα παραδίδει το γραπτό και θα εξεταζεται πολυ ευκολα και γρήγορα απο τους λιμενικούς καθως ειναι πολλαπλής επιλογής. -Οσοι επιτύχουν στις εξετασεις προχωράνε στα πρακτικά. -Ο ένας λιμενικός δινει τις οδηγιες και την εκκίνηση των αγωνισματων και ο αλλος σημειωνει το χρονο και το αποτελεσμα. -Στην ρυμουλκιση εφοσον ειναι τουλαχιστον 2 μαθητες για να γινουν εξετάσεις οπως αναγράφεται θα γινουν ζευγάρι (θυμα-διασωστης) για την ρυμουλκιση. -Χωρις να χρειαστει να μπει ο Ο.Υ.Κ. στο νερό και να προβληματιζεστε εσεις για καταγγελιες απο μαθητες στο συναδερφο σας αλλα και οι μαθητες οτι θα ειναι παθητικό θυμα χωρις υπερβολες. -Τι πιο ευκολο??? Με διαφάνεια και χωρις μιζες και προβληματα. -Χωρις να υποβιβαζουμε το λιμεναρχείο,χωρις ανταγωνισμους στις σχολές και χωρις εναντίωση των μαθητών. – Τι χρειάζεστε 6 ατομα για εξετασεις ενω γινεται με 2; -Γιατί 3 ήμερες εξετάσεις ενώ μπορεί σε λίγες ώρες; -Με πιο δικαίωμα ο ιδιωτης θα λαμβανει προσωπικά δεδομενα μαθητων που δεν είναι καν μαθητές του (ταυτοτητα/χαρτια γιατρων) ενω μπορεί το λιμεναρχείο. – Αν αυτό που προτείνω δεν είναι η πλήρης διαφάνεια γιατί να προτείνω να ελέγχει τις εξετάσεις δημόσιος φορέας; – Γιατί εξετάσεις επαγγελματιών δυτών,σχόλες ταχύπλοου, επιθεωρήσεις παραλιών, ελέγχους σχολών ναυαγοσωστικής τα κάνει το λιμεναρχείο και οχι οι ιδιώτες; Γιατί μόνο στις εξετάσεις των ναυαγοσωστών θέλετε να μην παίρνετε μέρος;;; + Με πιο κριτήριο το υπουργείο δίνει το δικαίωμα σε μια ένωση ιδιωτών να γίνουν εξεταστές και στην ουσία να είναι "ανώτερη" σε σχέση με ιδιοκτήτες/εκπαιδευτές άλλων σχολών που δεν ανήκουν σε αυτή την ένωση? +Δεν αναφέρεται πουθενά ποιος από την επιτροπή ελέγχει τα γραπτά? +Πως γίνεται όταν το αποτέλεσμα 2 αρνητικά και 2 θετικά να υπερισχύσει το αρνητικό και ο μαθητής να κοπεί? +Εφόσον τα γραπτά είναι σωστά πως γίνεται να εκφέρει γνώμη ως εξεταστείς ο καθηγητής αγγλικών και ο γιατρός στα πρακτικά όπου δεν έχουν σχέσει με το αντικείμενο και τελικά να κοπεί ο μαθητής? +Είναι εφικτό η 4μελή επιτροπή ή οι αντικαταστάτες τους να διενεργούν εξετάσεις σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,τουλάχιστον 2 φορές το μήνα, όλο το χρόνο με δικά τους έξοδα (βενζίνες, εισιτήρια,διαμονές,διατροφή) χωρίς να χρηματιστούν????? Μπορούν να αντικαταστήσουν την δουλειά του λιμεναρχείου που βρίσκεται και στα πιο απομακρυσμένα μέρος. Δηλαδή ο πρόεδρος θα βρει εθελοντικά γιατρό, καθηγητή αγγλικών και καθηγητή κολύμβησης όπου θα αφήσουν όλοι τις δουλείες τους,δεν θα πληρωθούν από κανέναν και θα πληρώσουν μόνοι τους εισιτήρια,διαμονή 3 ημέρες, φαγητά για να πάνε στη Μυτιλήνη να εξετάσουν 2 μαθητές που μπορεί να μην είναι καν από τη δική τους σχολή???? Και αυτό να το κάνουν σε όλη την Ελλάδα 2 φορές το μήνα σε κάθε λιμενική αρχή ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ Ή ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ???