Αρχική Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"Άρθρο 02 Προϋποθέσεις για την ίδρυση και λειτουργία σχολών ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης- Απαιτούμενα δικαιολογητικάΣχόλιο του χρήστη Νίκος Αν. | 20 Φεβρουαρίου 2020, 17:13
1. Στο άρθρο 2, παράγραφος 1, εδάφιο θ, όπως και σε όλες τις περιπτώσεις που απατούνται ιατρικά πιστοποιητικά προστέθηκε, στην τελευταία έκδοση, η λέξη «πρόσφατα (εντός του τελευταίου μηνός»: Θα ήθελα να επισημάνω ότι, σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας, τα πιστοποιητικά υγείας είναι ετήσιας ισχύος. Επίσης όταν ένας υποψήφιος παρακολουθεί την αναγνωρισμένη σχολή ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χρειάζεται πιστοποιητικό υγείας και εάν δώσει εξετάσεις για την απόκτηση άδειας ναυαγοσώστη για παραλία μετά από τέσσερις μήνες θα χρειαστεί εκ νέου πιστοποιητικό. Αυτό σημαίνει επιπλέον έξοδα τόσο σε χρήμα αλλά και σε χρόνο γεγονός που απομακρύνει πολλούς υποψηφίους από την άδεια ναυαγοσώστη. 2. Στο άρθρο 2, παράγραφος 3, εδάφιο ιε, όπως και σε όλες τις περιπτώσεις και άρθρα που αναφέρονται στο μικρό ταχύπλοο σκάφος: Όπως ορίζεται σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις το σκάφος μπορεί να είναι μόνο πνευστό. Από την μακρόχρονη εμπειρία μας με τη χρήση σκαφών αλλά και από την πρόσφατη υποχρέωση παρουσίας ενός μικρού ταχύπλοου σκάφους σε κάθε δήμο σύμφωνα με το ισχύον ΠΔ 31/2018, δεν εντοπίζουμε καμία διαφορά στα στατιστικά μας μεταξύ της χρήσης πνευστού ή πολυεστερικού σκάφους. Δηλαδή δεν έχουμε καμία ενημέρωση από τα μέλη μας ανά την επικράτεια ότι το πνευστό σκάφος υπερίσχυσε σε δυνατότητες από ένα πολυεστερικό. Μάλιστα η πλειονότητα των μελών μας, χρησιμοποιεί πολυεστερικά με άριστα αποτελέσματα σε όλες τις επεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία δύο χρόνια χωρίς αναφορές για έλλειψη δυνατοτήτων. Επίσης, καθώς η εμπειρία μας είναι πολύ μεγάλη συνολικά μέσω όλων των σχολών, όταν το επιβάλουν ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής που καλύπτουν τα μέλη μας και θεωρείται ότι θα ήταν αποτελεσματικότερη ενός από τον δύο πνευστού ή πολυεστερικού, η απόφαση λαμβάνεται με αυτά τα δεδομένα. Άρα για τους λόγους αυτούς θεωρούμε ότι δεν θα έπρεπε το ΠΔ να περιορίζει την επιλογή μεταξύ πνευστού ή πολυεστερικού, αλλά να επιτρέπει και τα δύο. Όσον αφορά στην ιπποδύναμη των μικρών ταχύπλοων σκαφών, προτείνουμε να είναι αυτή που προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής για τη βέλτιστη απόδοση του σκάφους επιλογής μας και να μην είναι σε καμία περίπτωση κατώτερη των 75 ίππων. Εξηγείστε μας παρακαλώ τον λόγο που θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 100 ίππων!!...