Αρχική Σχέδιο προεδρικού διατάγματος "Σχολές ναυαγοσωστικής εκπαίδευσης, χορήγηση άδειας ναυαγοσώστη, υποχρεωτική πρόσληψη ναυαγοσώστη σε οργανωμένες ή μη παραλίες"Άρθρο 07 Υποχρεώσεις εκμεταλλευόμενων λουτρικές εγκαταστάσεις ως προς την πρόσληψη ναυαγοσωστών και διάθεσης του απαραίτητου εξοπλισμούΣχόλιο του χρήστη Λεπτοκαρυδου κωνσταντινα | 21 Φεβρουαρίου 2020, 14:39
. 6)Αφαίρεση του φορητού απινιδωτή. -Τι θα γίνει σε περίπτωση όπου ο ναυαγοσώστης βρίσκεται στο νερό για διάσωση και ο απινιδωτής αξίας 1000+ ευρώ κλαπεί αφού είναι εκτεθειμένος πάνω στον πύργο? Ποιος φέρει την ευθύνη? Ποιος θα τον αντικαταστήσει? Σε δημόσιους χώρους ο απινιδωτής φυλάσσεται σε ειδικό κυτίο με συναγερμό και στις περισσότερες φορές υπάρχει security. -Ο απινιδωτής αξίας 1000+ ευρώ είναι εκτεθειμένος πάνω στον πύργο σε ακραίες καιρικές συνθήκες (βροχή,υγρασία,καύσωνα) όπου μπορεί να δημιουργηθούν δυσλειτουργίες στο κύκλωμα του. 1. 25) Αφαίρεση vhf marine. – Η αγορά και χρήση vhf marine απαιτεί άδεια ραδιοερασιτέχνη. – Τι θα γίνει σε περίπτωση αλόγιστης χρήσης του καναλιού 16 από ναυαγοσώστες? 1. στ) 1)Διαγραφή τζετ σκι – Οι ναυαγοσώστες δεν έχουν διδαχτεί τη χρήση του ούτε στη σχολή ταχύπλοου αλλά ούτε στη σχολή ναυαγοσωστικής. -Τι τραυματισμό μπορεί να έχει ο ναυαγοσώστης ενώ πέσει στη θάλασσα με ταχύτητα χωρίς την χρήση κράνους και ατομικού σωσιβίου? -Πως θα σώσει ένα θύμα ΜΟΝΟΣ του/θα το ανεβάσει στο φορείο/θα το ασφαλίσει και θα το επιστρέψει στην ξηρά ενώ δεν το έχει ξανακάνει ποτέ σε εκπαίδευση? -Ποιος ο λόγος ύπαρξης τζετ σκι ενώ όλοι οι πνιγμοί γίνονται σε απόσταση 50 μέτρων από την παραλία? -Τι θα γίνει εάν το τζετ σκι πάθει μηχανική βλάβη στα ανοιχτά ενώ μεταφέρει θύμα? (Δεν έχει κουπιά ούτε εφεδρική μηχανή) -Πως θα χρησιμοποιηθεί ένα τζετ σκι σε μια παραλία με βράχια και μεγάλες πέτρες? -Πως θα βγαίνει εκτός νερού στην διάρκεια της νύχτας ή σε άσχημες καιρικές συνθήκες εάν στην περιοχή δεν υπάρχει γλίστρα για το τρέιλερ? (Δεν μπορεί να συρθεί στην άμμο λόγο της τουρμπίνας) -Με πιο κριτήριο στα 5 χρόνια θεωρείτε παλιό και χρειάζεται επιθεώρηση κάθε χρόνο ενώ όλα τα επαγγελματικά σκάφη ( αλιευτικά,καταδυτικά ακόμα και του λιμεναρχείου) κάνουν επιθεώρηση κάθε 2 χρόνια? (ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΤΑ ΤΖΕΤ ΣΚΙ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!!! Οι οδηγοί τζετ σκι στην Αυστραλία είναι ξεχωριστό,μόνιμο προσωπικό όπου εκπαιδεύεται και ασχολείται μόνο με αυτό το αντικείμενο. Φοράνε ειδικό εξοπλισμό,συνοδεία μεγάλων σκαφών και ελικοπτέρων. Είναι κρατικές επιδοτούμενες σχολές και όχι ιδιωτικές. Διασώζουν surfers και έχουν ωκεανό.) 2.ζ) Αφαίρεση του 5 μέτρου σκάφους. Να παραμείνει μόνο του δήμου. Αφαίρεση του απινιδωτή από το 5 μετρο σκάφος. -Σκεφθείτε τι θα γίνει εάν ο ναυαγοσώστης κάνει απινίδωση πάνω σε ένα 5 μετρο σκάφος που είναι όλο βρεγμένο από τον ναυαγοσώστη αλλά και από το θύμα.Τι θα πάθει ο ναυαγοσώστης??????? -Που θα είναι δεμένο το 5 μετρο σκάφος? Μέσα στο δίαυλο μαζί με το 3,30 σκάφος και το τζετ σκι? Και ο ναυαγοσώστης σε πιθανό ατύχημα θα έχει να διαλέξει όχημα μεταξύ του 3,30 σκάφους/5 μετρου/ τζετ σκι /σανίδα surf??? -Για τους λόγους που αναφέρω παραπάνω: Γιατί μετά τα 10 χρόνια θεωρείτε παλιό και θέλει κάθε χρόνο επιθεώρηση ενώ άλλα κάθε 2 χρόνια? Το 5 μετρο σκάφος του δήμου ποιος θα το χειρίζεται? Δεν αναφέρεται τίποτα στο προσωπικό όπου πρέπει να έχει ο δήμος για να χειρίζεται το δικό του 5 μετρο σκάφος???