Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ-ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.- ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΑΙΓΑΙΟΥ Άρθρο 24 Τροποποίηση άρθρων 27 και 30 ν. 4504/2017 περί μεταθέσεων, αποσπάσεων, διάθεσης προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.Σχόλιο του χρήστη Λ.Τ. | 26 Φεβρουαρίου 2020, 12:53
Τακτικές μεταθέσεις με την συμμετοχή στα συμβούλια ΟΛΩΝ των συμπληρωμένων στελεχών στους τόπους που υπηρετούν σε ΟΛΕΣ τις Λιμενικές Αρχές συμπεριλαμβανομένου και του Κέντρου και των νησιών και των υποτιθέμενων υποστελεχωμένων υπηρεσιών. Μεταθέσεις δίκαιες με κύριο και πρωταρχικό κριτήριο τα ΜΟΡΙΑ. Συνάδελφοι με πολλα μόρια λόγο πολλών μεταθέσεων, δεν μπορούν να υπηρετήσουν στους τόπους επιλογής τους γιατί οι θέσεις καλύπτονται απο ειδικές κατηγορίες, κοινώς αμετάθετους, μέχρι και σε ποσοστά 80% . Μήπως τελικά ειναι δικαιο και συνετό να βρεθεί μια λύση σ'αυτό το πρόβλημα? Μήπως τελικά να μήν εχει κανένας αμετάθετο αλλα σε αυτές τις κατηγορίες να δίνονται έξτρα 2 χρόνια παραμονής(10 χρόνια)π.χ στους τρίτεκνους?Με τις συνυπηρετήσεις με αστυνομικούς μήπως να δούμε και το θέμα των βαθμών ανώτερος-κατώτερος? Και γενικότερα μήπως πρέπει να προβλεφθεί στο Π.Δ. μεταθέσεων μόνο το 20% με 30% των οργανικών της καθε υπηρεσίας να καλύπτονται απο τις ειδικές κατηγορίες? Έτσι και παραγωγικές θα ειναι οι υπηρεσίες και θα μπορούν να λειτουργούν και θα μπορούν να υπηρετήσουν σε αυτές ελεύθεροι και παντρεμένοι με ενα και δύο τέκνα. Οι ειδικές κατηγορίες με βάση τα μόρια τους να "παίζουν" μεταξύ τους. Είμαστε ενα μικρό σώμα με παρα πολλους αμετάθετους με παρα πολλους που δεν υπηρετήσει ΠΟΤΕ σε νησί και που καθε χρόνο την πληρώνουν 40-50 φουκαράδες με 4-5 μεταθέσεις στην πλάτη τους.Τα σέβη μου!!!