Αρχική Εκσυγχρονισμός Θεσμικού Πλαισίου για τις Θαλάσσιες Ενδομεταφορές και λοιπές διατάξειςΆρθρο 25 Μεταθέσεις εξωτερικούΣχόλιο του χρήστη G | 27 Φεβρουαρίου 2020, 12:24
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σωστότερο θα ήταν ένα οριζόντιο για όλους (ΣΝΔ, Τεχνικούς, Οικονομικούς, Νομικούς)σύστημα με μόρια σε συνδυασμό με αναγκαίες προϋποθέσεις.Υποχρεωτικά άριστα Αγγλικά (χωρίς μεταβατικές διατάξεις), 5 χρόνια σε Λιμεναρχεία ή επιχειρησιακά μέσα, επιπλέον 5 χρόνια συναφή επιτελική προϋπηρεσία για Διεθνή/Ευρωπαϊκό Οργανισμό/ΜΕΑ και μόρια ως εξής: - Γνώση ξένης Γλώσσας της χώρας τοποθέτησης(εκτός Αγγλικής): 80 μόρια (Β1), 120 μόρια (Β2), 160 μόρια (Γ1), 200 μόρια (Γ2) - Μεταπτυχιακός τίτλος συναφής με τις αρμοδιότητες του ΥΝΑΝΠ: 200 μόρια (100 μόρια για κάθε επιπλέον συναφές μεταπτυχιακό) - Εξειδικευμένα Σχολεία εσωτερικού/εξωτερικού (π.χ.Ενόπλων Δυνάμεων, ΕΛΑΣ, MARSHAL,επιθεωρητών Paris MoU) διάρκειας άνω των 3 μηνών (όχι επιπέδου μάστερ): 50 μόρια για κάθε Σχολείο) - Εμπειρία διοίκησης(κριτήριο η χορήγηση επιδόματος διοίκησης): 7 μόρια/μήνα - Συναφής επιτελική εμπειρία: 7 μόρια/μήνα (μόνο για Οργανισμούς/ΜΕΑ). Σε περίπτωση ισοβαθμίας, προτεραιότητα να έχει πάντα ο αρχαιότερος. Για το θέμα της χορήγησης άδειας άνευ αποδοχών σε στελέχη που επιλέγονται από Διεθνείς Οργανισμούς, που έχει επισημανθεί από πολλούς, για λόγους ισότιμης συνταγματικής μεταχείρισης, θα πρέπει να ρυθμιστεί με τον ίδιο τρόπο που έγινε π.χ. στην ΕΛ.ΑΣ, δλδ με το άρθρο 48 του Ν.4249/2014. Στις υπόλοιπες αναπτυγμένες χώρες της Ευρώπης, αντιλαμβάνονται την στρατηγική χρησιμότητα να έχουν όσο γίνεται περισσότερους υπηκόους τους σε ανάλογες θέσεις. Η ΕΛ.ΑΣ αλλά και το Π.Σ. έχουν επίσης αντιληφθεί την προστιθέμενη αξία από την μεταφορά τεχνογνωσίας από τα στελέχη που επιστρέφουν στις Υπηρεσίες τους. Καιρός να το κάνει και το Λ.Σ., αν πραγματικά θέλει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις του μέλλοντος.