Αρχική Ανασυγκρότηση Υπουργείου ΝαυτιλίαςΆρθρο 12: Καταμέτρηση πλοίων που εκτελούν πλόες εσωτερικούΣχόλιο του χρήστη ΘΗΡΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 28 Δεκεμβρίου 2012, 11:40
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ Άρθρο 12: Καταμέτρηση πλοίων που εκτελούν πλόες εσωτερικού Σας εκφράζουμε την θετική γνώμη μας για την έγγραφη αναφορά στα πιστοποιητικά καταμέτρησης των πλοίων που εκτελούν πλοες εσωτερικού, την εγγραφή και της ΟΛΙΚΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (GT)σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του Ν.Δ. 973/71, θα λυθούν πολλά προβλήματα. Πρέπει όμως να λάβετε υπόψιν ότι ο υπολογισμός χωρητικοτήτων είναι απόλυτα διαφορετικός. Εαν όπως αναφέρετε στην παράγραφο γ. του παρόντος άρθρου ισοτιμιθει η αριθμητική τιμή των δυο χωρητικοτήτων ΚΟΧ και GT θα είναι μια πρωτοτυπία που μόνο στην Ελλάδα θα εφαρμόζετε και λόγω ότι η ολική χωρητικότητα (GT)υπολογίζεται διεθνώς με έναν τρόπο, έτσι θα είμαστε η μόνοι που την διεθνή ολική χωρητικότητα (GT) θα την έχουμε υπολογίσει έμμεσα με την εθνική νομοθεσία. Παραδειγματικά σας αναφέρω όταν ένα πλοίο αλλάξει σημαία τότε θα φαίνεται λάθος χωρητικότητα (GT) στα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας του. Προτείνουμε κανονικά σύμφωνα με το Ν.Δ. 973/71 να υπολογίζεται η διεθνή ολική χωρητικότητα, να γίνεται εγγραφή στο πιστοποιητικό καταμέτρησης του πλοίου και να έχει ισχύ μόνο όταν το πλοίο αλλάξει τούς πλοες σε διεθνή. Επιπλέον θα δίνεται και η δυνατότητα να γνωρίζει ο κάθε ενδιαφερόμενος για το συγκεκριμένο πλοίο, τι θα πρόκυψη όταν το πλοίο για κάποιους λόγους (εργασία η πώληση) αλλάξει σημαία η πλοες. ΜΕ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΗΡΑΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ