Αρχική Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ IB’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΞΥΛΙΝΑ ΣΚΑΦΗ Άρθρο 25 Επιχειρήσεις ναυπήγησης, επισκευής, μετατροπής και συντήρησης ξύλινων παραδοσιακών σκαφών και εξουσιοδοτική διάταξη – Τροποποίηση άρθρων 14 και 16α ν. 2971/2001Σχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Δημητριάδης | 24 Νοεμβρίου 2020, 21:46
Καθώς αρκετοί ιδιοκτήτες Ελληνικών Παραδοσιακών σκαφών αδυνατούν να χαρακτηρίσουν τα σκάφη τους ως "Παραδοσιακά πλοία" του Ν. 4256/2014 με την τυπική διαδικασία για λόγους γραφειοκρατικούς, προσβασιμότητας, κοινωνικούς και οικονομικούς, τα ΔΛΤ δεν νομιμοποιούνται να τα χρεώνουν ως Παραδοσιακά Πλοία σύμφωνα με την 81221/29/2014 Κ.Υ.Α. "Αναπροσδιορισμού δικαιωμάτων Λιμενικών Ταμείων και Δημοτικών Λιμενικών Ταμιών". Ως άμεσο αποτέλεσμα τα λιμενικά τέλη για τα μη τυπικώς χαρακτηρισμένα Παραδοσιακά Πλοία είναι υψηλά, γεγονός που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την διατήρηση και συντήρησή τους. Καλό θα ήταν να προβλεφθεί η δυνατότητα των ΔΣ των ΔΛΤ να υπαγάγουν με απόφασή τους παραδοσιακά σκάφη στην κατηγορία των Παραδοσιακών Πλοίων της παραπάνω αναφερόμενης Κ.Υ.Α. ώστε να είναι δυνατή η χρέωση με τα αντίστοιχα μειωμένα τέλη ελλιμενισμού ακόμα και για σκάφη που τυπικά δεν έχουν χαρακτηριστεί ως "Παραδοσιακά πλοία" του Ν. 4256/2014. Ο Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Πόρου, Αλέξανδρος Ν. Δημητριάδης