Αρχική Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στο νησιωτικό χώρο και λοιπές διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΔ’ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΙΕΙΑ Άρθρο 28 Κέντρο Παρακολούθησης Αλιείας και εξουσιοδοτικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΠΕΠΜΑ | 25 Νοεμβρίου 2020, 11:09
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι θέσεις της ΠΕΠΜΑ επι του σχεδίου νόμου του ΥΝΑΝΠ, το οποίο είναι σε διαβούλευση και συγκεκριμένα επι του άρθρου 28, έχουν ως ακολούθως : 1.. Η διαδικασία ελέγχου της τήρησης της Εθνικής και Ενωσιακής νομοθεσίας, για τα αλιευτικά σκάφη που φέρουν συσκευή δορυφορικού εντοπισμού και τη διασφάλιση της συμμόρφωσής τους με τις απαιτήσεις του ΕΚ 404 ( άρθρα 18 έως 28 ), πρέπει να ρυθμίζεται αμιγώς με αποφάσεις του ΥΠΑΑΤ. Ειδικά η υπ’ αρ. 162252/08.01.2007 ΥΑ του ΥΠΑΑΤ, αλλά και η υπ’ αρ. 176764/28.08.2009 ΥΑ πάλι του ΥΠΑΑΤ, η οποία τροποποιεί την προηγούμενη, πρέπει να καταργηθούν στα τμήματα που έχουμε επισημάνει με επιστολή μας στο εγγύς παρελθόν. 2.. Η ΥΑ 3147/1999 ( «Κανονισμός οργάνωσης και λειτουργίας του κέντρου παρακολούθησης αλιείας» ) ρυθμίζει σύννομα και με πληρότητα την λειτουργία του ΚΠΑ 3... Οι τεχνικές προδιαγραφές των συσκευών δορυφορικού εντοπισμού που τοποθετούνται στα υπόχρεα αλιευτικά σκάφη, η πιστοποίηση και έγκριση τύπου κάθε συσκευής δορυφορικού εντοπισμού που προορίζεται να εγκατασταθεί ή έχει ήδη εγκατασταθεί σε αλιευτικά σκάφη υπό ελληνική σημαία, καθώς και η επιθεώρηση και ο περιοδικός έλεγχος των συσκευών δορυφορικού εντοπισμού που είναι εγκατεστημένες στα υπό ελληνική σημαία αλιευτικά σκάφη, θα μπορούσαν να ρυθμίζονται με κοινή απόφαση των ΥΠΑΑΤ – ΥΝΑΝΠ, σκεπτόμενοι ότι μια τέτοια απόφαση, η οποία πιθανότατα να προέκυπτε σε αναθεώρηση της τελευταίας ΚΥΑ ( 2142.1/34656/2019 ), θα έπρεπε να ενσωματώνει και τεχνικές προδιαγραφές για το ίδιο το ΚΠΑ σε μια προσπάθεια να εναρμονιστούμε με τα λοιπά Μεσογειακά κράτη, καθώς επίσης και το ελάχιστο αποδεκτό επίπεδο βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων των χειριστών του ΚΠΑ.