• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ - ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ε.Ο.Α.Ε.Ν.' | 25 Νοεμβρίου 2020, 12:14

    Σε ότι αφορά στην παράγραφο θ)( Έργα εξυπηρέτησης ή εγκατάστασης ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων (καρνάγια-ταρσανάδες) ναυπήγησης, μετασκευής, επισκευής και συντήρησης ξύλινων παραδοσιακών σκαφών μήκους όχι μεγαλύτερου των σαράντα (40) μέτρων) προτείνουμε την ενίσχυση από το κράτος, της ίδρυσης και της δραστηριότητας τέτοιων επιχειρήσεων που αναδεικνύουν την παραδοσιακή ναυπηγική, διασώζοντας κομμάτια της ζωντανής ναυπηγικής ιστορίας της χώρας μας. Με την παροχή κινήτρων, ειδικών φορολογικών κλπ ελαφρύνσεων κ.α. Σε ότι αφορά στην πραγματοποίηση έργων, θεωρούμε πως είναι αναγκαία η αυστηροποίηση των μέτρων για τους παραβάτες των νομοθετικών πλαισίων, των περιβαλλοντικών και λοιπών όρων. Επίσης, καλό θα ήταν σε κάθε έργο να προβλέπεται ως ελάχιστη «επιστροφή» προς την κοινωνία και τους πολίτες, ένα ποσοστό επί της συνολικής δαπάνης του έργου, το οποίο θα αποδίδεται προς τον οικείο δήμο προκειμένου να χρησιμοποιείται (αυστηρά) για κοινωφελείς σκοπούς (αθλητισμό, τρίτη ηλικία, παιδικούς σταθμούς, απόρους κ.α.). Με το ίδιο σκεπτικό, η απορρόφηση ενός σημαντικό ποσοστού τεχνικού, εργατικού και στελεχιακού δυναμικού από τον οικείο δήμο ή περιφέρεια, θα συνέβαλε στην μείωση της ανεργίας της περιοχής, συμβάλλοντας στην βελτίωση των κοινωνικών και οικονομικών δεικτών της. Αυτό θα μπορούσε να αποτελεί όρο της σύμβασης με τον ανάδοχο.