Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΜΕΡΟΣ Α΄ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΟΡΙΣΜΟΙ Άρθρο 1 ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ | 12 Ιανουαρίου 2022, 01:30
Θα συμφωνήσω με το σχόλιο του κ. Μάγγου Αντώνη. "Απουσιάζει κάποια πρόβλεψη για την δυνατότητα μεταφοράς ιδιωτικών σκαφών κάτω των 12 μέτρων, από τα νηολόγια στα ΒΕΜΣ. Αυτό δημιουργεί μικρά σκάφη 2 (φορολογικών) ταχυτήτων: όσα, αν και είναι κάτω των 12 μέτρων, ήταν εγγεγραμμένα από παλιά στο νηολόγιο, που επιβαρύνονται με φόρο πλοίου, συνδρομές στο Ναυτικό Επιμελητήριο, κλπ, και τα υπόλοιπα προνομιούχα που συνήθως είναι πιο καινούργια, κι εγγράφησαν στα ΒΕΜΣ." Ως ιδιοκτήτης ιδιωτικού ιστιοπλοικου κάτω των 12 μέτρων, πρώην επαγγελματικού που αποχαρακτηρίστηκε αλλά αναγκαστικά παρέμεινε σε νηολόγιο, συμφωνώ ότι είναι αυτονόητο πως θα έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς από τα νηολόγια στα ΒΕΜΣ, για τους λόγους που αναφέρονται από τον κ. Μάγγο. Τονίζω ότι το σκάφος είναι ιδιωτικό και όχι επαγγελματικό, υποχρεωτικά σε νηολόγιο και δεν παρέχει κανένα εισόδημα, για να βρίσκεται εγγεγραμμένο σε αυτό με τις αντίστοιχες υποχρεώσεις. Το συγκεκριμένο ζήτημα, σας διαβεβαιώνω απασχολεί όλους τους ιδιοκτήτες ιδιωτικών σκαφών αναψυχής, που αγόρασαν μεταχειρισμένο σκάφος από επαγγελματίες στην Ελλάδα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες (πληρωμή ΦΠΑ, αποχαρακτηρισμός, νηογνώμονες κτλ). Παρακαλώ να συμπεριλάβετε σχετική διάταξη, που να παρέχει δυνατότητα διαγραφής ιδιωτικών σκαφών κάτω από 12 μέτρα, από νηολόγια και μεταφοράς τους στα ΒΕΜΣ.