Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΆρθρο 7 Οφειλές επαγγελματικών πλοίων αναψυχήςΣχόλιο του χρήστη ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΠΟΠΟΥΛΟΣ | 12 Ιανουαρίου 2022, 11:10
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αναγραφόμενη αξία στα ασφαλιστήρια συμβόλαια περιέχει και την αξία του εξοπλισμού του σκάφους όπως, tender, ηλεκτρονικά όργανα, GPS, RADAR, AIS, εξαρτία, πανιά κλπ τα οποία έχουν αγοραστεί ξεχωριστά από το σκάφος και για τα οποία έχει ήδη καταβληθεί ο ΦΠΑ. Μαλιστα στην περίπτωση ιδιωτικών σκαφών δεν έχει γίνει καν ο συμψηφισμός αυτού του φόρου αλλά έχει καταβληθεί στο συνολό του. Το κόστος του εξοπλισμού είναι ιδιαίτερα υψηλο σε σχέση με την αξία του σκάφους ιδίως όταν αυτό είνια παλαιό και μεγαλύτερο των 15 ετών. Ειναι λοιπόν λανθασμένο και κοινωνικά άδικο να λαμβάνεται υπόψη ως φορολογητέα αξία, αυτή που ασφαλίζεται, αφού στην πραγματικότητα περιέχει και την αξία του εξοπλισμού (που έχει ήδη αλλαχτεί) που στην περίπτωση μικρών σκαφών (<12,0μ) μπορεί να φθάνει και το 50% και για την οποία έχει καταβληθεί ο ΦΠΑ.