Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΆρθρο 13 Κατάσταση επιβαινόντωνΣχόλιο του χρήστη Σωτήρης Κωνσταντάκης | 12 Ιανουαρίου 2022, 12:23
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τι πραγματικά εξυπηρετεί η απαγόρευση αλλαγής της λίστας επιβατών κατά 50% με ακύρωση της ναύλωσης; Αντίθετα δημιουργεί αγκυλώσεις και στρεβλώνει την έννοια της ολικής ναύλωσης από Ναυλωτή. Αντίστοιχος όρος δεν υπάρχει σε καμία άλλη ενοικίαση π.χ. αυτοκινήτου με /χωρίς οδηγό, κοκ. Το ναυλοσύμφωνο, κατά την ολική ναύλωση, συνάπτεται με Ναυλωτή ο οποίος έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το σκάφος μέχρι τη μέγιστη δυναμικότητα του σύμφωνα με το ΠΓΕ. Όπως ακριβώς και ένα ιδιοκτήτης κατά την ιδιοχρησιμοποίηση ή ένα ιδιωτικό σκάφος αναψυχής. Από τη στιγμή λοιπόν που ναυλώνει ολικά ένα σκάφος, ο Ναυλωτής θα πρέπει να έχει την ευχέρεια και να είναι δικαίωμα του να αποφασίσει εάν θα ταξιδέψει μόνος του ή θα προσκαλέσει φίλους του σε διαφορετικά σκέλη / ημερομηνίες για να τους φιλοξενήσει, οι οποίοι θα πρέπει να μπορούν να εναλλάσσονται ελεύθερα κατά την περιόδο της ναύλωσης και χωρίς περιορισμούς. Πρακτικά, δεν επηρεάζει κανέναν άλλο κλάδο.