• Σχόλιο του χρήστη 'Αγγέλα Ταβιανάτου' | 12 Ιανουαρίου 2022, 14:39

    Ολο το αρθρο χρήζει αναθεώρησης. Φρονώ ότι προσκρούει στα προσωπικά δεδομένα. Η λίστα επιβατών, πρέπει να είναι έγχαρτη, να παραμένει στο πλοίο και στον πλοιοκτήτη, οι αλλαγές κοινοποιούνται και στον πλοιοκτήτη και παραμένουν έγχαρτες στο πλοίο για θεώρηση απο τυχόν έλεγχο των λιμενικών αρχών. (όπως ακριβώς όριζε ο Νόμος Βαρβιτσιώτη) Δεν έχει κανένα νόημα, ούτε ωφελεί σε τίποτε, όλα όσα αναγράφονται στο παρόν Αρθρο. Στην ΕΕ δεν χρειάζονται στοιχεία επιβατών για πλοία κάτω των 12 επιβατών. Αλίμονο αν ο δύστυχος ο ναυλωτής πρέπει να τρέχει απο λιμεναρχείο σε λιμεναρχείο για να ανανεώνει το ναυλοσύμφωνο, να καταχωρεί αλλαγές επιβατών αν κάποιος ή κάποιοι από το πλήρωμα μετάνιωσαν και θέλουν να παραμείνουν σε κάποιο λιμάνι και να μην συνεχίσουν την κρουαζιέρα τους. Η κατάσταση θυμίζει την πρώην Σοβιετική Ενωση που δεν μπορούσε ο τουριστικός επισκέπτης να ταξιδέψει όπου ήθελε και όχι ελεύθερη χώρα μέλος της ΕΕ του 2022 ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ του ναυλωτή αναγράφονται στο ναυλοσύμφωνο. Ολα τα υπόλοιπα είναι άχρηστη και βλαβερή γραφειοκρατία. Σκεφτείτε μόνο πόσα επαγγελματικά πλοία κυκλοφορούν στις Ελληνικές θάλασσες και τον φόρτο των λιμενικών αρχών να σφραγίζουν λίστες επιβατών και ναυλοσύμφωνα. Ε Λ Ε Ο Σ!