Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΆρθρο 20 Διοικητικές κυρώσειςΣχόλιο του χρήστη Αγγέλα Ταβιανάτου | 12 Ιανουαρίου 2022, 15:50
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μόνο θλίψη προκαλεί η λογική του Νόμου. Πρόστιμα, πρόστιμα πρόστιμα. Και σε τι ύψη! Φαίνεται ότι, δεν έχει αντιληφθεί η ηγεσία του ΥΕΝ, με τι κόπο κερδίζονται τα χρήματα στον θαλάσσιο τουρισμό. Ούτε, δυστυχώς, την σημασία του για την ενότητα των ελληνικών θαλασσών. Ούτε την ζωή που φέρνει αυτός ο τουρισμός στα πιο απομακρυσμένα νησιά μας. Την τελευταία διετία προστέθηκαν στον κλάδο μας τα παρακάτω βάρη. 1. Μαρίνες επί 2 ή επί 3 2. ΦΠΑ εσόδων επί 2 3. ε-τεπαϊ από μηδέν σε κάποια κατοστάρικα και χιλιάρικα ανά έτος 4. Φόρος πλοίων επί 5 ή 7 σε όλα τα πλοία, χωρίς την αναλογικότητα που απαιτεί κάθε φορολογία. 5. Επιβάρυνση του cash - flow των πλοίων κάτω των 12 μέτρων με τον ΦΠΑ, τον οποίον επιστρέφει το ελληνικό κράτος στον δικαιούχο με καθυστέρηση ετών, ενώ θα έπρεπε να πιστώνεται ο λογαριασμός του αμέσως. Εννοείται ότι θα έπρεπε να απαλλάσσεται εξ αρχής. 6. Αύξηση γραφειοκρατίας η οποία δεν είναι χωρίς κόστος. Στις μικρές εταιρείες είναι εξοντωτική. Ας ελέγξει το ΥΕΝ πόσο μειώθηκε ο αριθμός των μικρών πλοίων και πόσες μικρές εταιρείες έβαλαν λουκέτο και θα καταλάβει πού οδηγείται ο κλάδος. Κρίμα! Κρίμα για την χώρα μας.