Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΟΙΟΥ Άρθρο 11 Στελέχωση πλοίων αναψυχής και τουριστικών ημερόπλοιωνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ | 13 Ιανουαρίου 2022, 11:21
Ο εως τωρα νομος,και πολυ σωστα,δινει τη δυνατοτητα σε πλοιοκτητες που εχουν ναυτικη εμπειρια πολλων χρονων,αλλα και σε επαγγελματιες κυβερνητες μικρων σκαφων,με τις προβλεπομενες ασφαλιστικες καλυψεις,να κυβερνουν επαγγελματικα πλοια αναψυχης μεχρι 24μ και μεχρι 49 επιβατες. Η παρ2 του παροντος αρθρου,υποχρεωνει με οργανικη συνθεση τα επαγγελματικα πλοια αναψυχης μεταφορικης ικανοτητας μεγαλυτερης των 12 επιβατων μεχρι 49. Αυτο συνεπαγεται με προσληψεις πλοιαρχου και προσωπικου,αναλογως τη χωρητικοτητα τους σε κορους.Οι αμοιβες και οι ασφαλιστικες εισφορες αυτων ειναι απαγορευτικες για εμας που δραστηριοποιουμαστε στη βορεια Ελλαδα αλλα και σε αλλες περιοχες της Ελλαδας,οπου η αγοραστικη δυναμη των τουριστων δεν ειναι μεγαλη και τα εισοδηματα μας ειναι μικρα. Και για να ειμαστε πιο συγκεκριμενοι,οι τζιροι μας δεν ξεπερνανε τα 10-20 χιλιαδες ευρω αναλογα τη σεζον,ενω η αμοιβη ενος και μονο πλοιαρχου ειναι περι τα 10 χιλιαδες ευρω,αμοιβη και ασφαλιση. Οπως καταλαβαινεται δεν ειναι δυνατον να επιβιωσουμε.