Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ Άρθρο 8 Όροι και προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση πλοίων αναψυχής χαρακτηρισμένων ωςεπαγγελματικώνσύμφωνα με το δίκαιο άλλης χώραςΣχόλιο του χρήστη ΜΙΧΑΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ | 14 Ιανουαρίου 2022, 12:47
Έχοντας εταιρεία που δραστηριοποιείται στο κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού, αναρωτιέμαι, αν οι μόνον 21 ημέρες βοηθήσουν σε κάτι τον κλάδο μας. Οι περισσότερες, αν όχι όλες, επαγγελματικοί θαλαμηγοί θα προτιμήσουν (οδηγούμενοι από νομοθεσίες σαν αυτές) να πραγματοποιήσουν τους ναύλους τους σε άλλες χώρες όπως Κροατία, Μαυροβούνιο, Τουρκία, οι οποίες δεν έχουν τέτοιου είδους cabotage. Είναι παράλογο το άνοιγμα για μόνον 21 μέρες σε μια χώρα που εξαρτάται από την αλυσίδα του τουρισμού (μαρίνες, απασχόληση Ελλήνων ναυτικών, ναυπηγεία, πετρελεύσεις, τροφοδοσίες, πούλμαν, εστιατόρια κ.α.). Ο υψηλός τουρισμός όπως αυτός των θαλαμηγών είναι αυτός που επηρεάζει αυτήν την αλυσίδα η οποία προς το παρόν συνεχίζει να σκουριάζει με νομοσχέδια σαν αυτά.