Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ Άρθρο 8 Όροι και προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση πλοίων αναψυχής χαρακτηρισμένων ωςεπαγγελματικώνσύμφωνα με το δίκαιο άλλης χώραςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ | 14 Ιανουαρίου 2022, 14:49
Πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη Κυβερνητική νησιωτική πολιτική, κυριολεκτικά απαγκίστρωσε τον θαλάσσιο τουρισμό από τα αναχρονιστικά δεσμά μίας απαρχαιομένης νομοθεσίας (από το έτος 1928), που αφορούσε την απαγόρευση της ελεύθερης διακίνησης των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής με σημαία τρίτης χώρας (καμποτάζ), και η οποία απαγκίστρωση συμπαρέσυρε σε μία φρενήρη και πρωτόγνωρη ανάπτυξη τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής υπό Ελληνική σημαία. Ήταν πραγματικά ανεπανάληπτη η πληρότητα των ναύλων των υπό Ελληνική σημαία επαγγελματικών πλοίων αναψυχής, πλην όμως, η πολιτική αυτή δεν θα πρέπει να παραμείνει αγκυλωμένη στα δεσμά του παρελθόντος. Πληροφορούμαστε από τα στοιχεία (κρατήσεις) που ήδη υπάρχουν, ότι με την νέα χρονιά (σεζόν), οδεύουμε ολοταχώς προς την κατάκτηση της πρώτης θέσης ως προορισμός θαλάσσιου τουρισμού (yachting) παγκοσμίως, πλην όμως, το άρθρο 8 του νομοσχεδίου του σχετικού νόμου που έρχεται στην Βουλή προς ψήφιση, θέτει ένα χρονικό περιορισμό διάρκειας (21) ημερών, εν αντιθέσει με την προηγούμενη σεζόν που ήταν πλήρως απελευθερωμένη η προσέγγιση και παραμονή των πλοίων αυτών, χωρίς κανέναν απολύτως περιορισμό, χάρη στην οποία κατακτήσαμε την δεύτερη θέση ως προορισμός. Ο συγκεκριμένος χρονικός περιορισμός των (21) ημερών, πιστεύουμε ακράδαντα ότι αποτελεί μία άνευ λόγου και αιτίας αγκίστρωση στο αναχρονιστικό καθεστώς του παρελθόντος που προαναφέραμε, και θα αποτελέσει αναμφίβολα τροχοπέδη στην προσπάθεια κατάκτησης της πρώτης θέσης ως προορισμός θαλάσσιου τουρισμού