Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΟΙΟΥ Άρθρο 11 Στελέχωση πλοίων αναψυχής και τουριστικών ημερόπλοιωνΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ | 15 Ιανουαρίου 2022, 00:35
Έχετε σκεφτεί τις συνέπειες του νόμου που ετοιμάσατε; Έχετε σκεφτεί πόσες μικρές επιχειρήσεις θα κλείσετε; Τουλάχιστον 2000 μικρά σκάφη δουλεύουν σήμερα με ναυλώσεις άνω των 12 ατόμων και όχι μόνο δεν επιβαρύνουν το κράτος αλλά προσφέρουν σε αυτό εισφορές και φόρους. Έχετε τα χρήματα και την πολυτέλεια να προσθέσετε όλους αυτούς τους ανέργους που θα δημιουργήσετε στα ταμεία ανεργίας; Έχετε σκεφτεί πόσα ναυτικά ατυχήματα θα προκαλέσετε; Γιατί ποιος θα κυβερνήσει τα ιστιοπλοϊκά σκάφη που ως επί των πλείστων κάνουν αυτή την δουλειά; Οι απόφοιτοι της “εμποροπλοιάρχων” ή οι κάτοχοι “κυβερνητικού” που δεν έχουν δει ποτέ πανί στη ζωή τους; Πώς θα βγάλετε από τα σκάφη τους ανθρώπους με 20 και 30 χρόνια εμπειρία στη θάλασσα και θα τους αχρηστεύσετε σε ένα ταμείο ανεργίας? Δημιουργείστε μηχανισμούς αξιολόγησης αυτών των ανθρώπων ή υποδείξτε παγκοσμίου αναγνώρισης διπλώματα με τα οποία κάποιος θα επιτρέπεται να κυβερνήσει το σκάφος του. Δεν μπορεί να είναι η Ελλάδα η μόνη χώρα στον κόσμο που δεν αναγνωρίζει αυτά τα διπλώματα και να θεωρεί το “κυβερνητικό” ανώτερο του “yacht master” για παράδειγμα. Είναι αστείο αλλά παράλληλα τραγικό δυστυχώς για πάρα πολλούς Έλληνες επαγγελματίες, που τελικά θα τους οδηγήσετε, αν δεν θέλουν να μείνουν άνεργοι..., να φύγουν με τα “σκαφάκια” τους από τη χώρα όπως έφυγαν πριν πολλά χρόνια και οι πλοιοκτήτες μεγαλύτερων πλοίων από ανάλογες αποφάσεις. Αναλογιστείτε πόσες ζωές πάτε να αναστατώσετε και σκεφτείτε καλά τις συνέπειες των πράξεων σας. Με όλο τον σεβασμό. Γιάννης Χατζηγιάννης