Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΆρθρο 20 Διοικητικές κυρώσειςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΣΙΔΙ- Σωματείο Ιδιοκτητών Ιστιοφόρων σκαφών | 18 Ιανουαρίου 2022, 14:15
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Aπο τη στιγμή που είναι υποχρεωτική η εγγραφή του πλοίου στο e-Μητρώο, θα πρέπει η διαδικασία να “τρέχει “ παράλληλα με την αίτηση εγγραφής σε ΒΕΜΣ/Νηολόγια και να μη δίνεται η άδεια αν δεν έχει ολοκληρωθεί η σχετική εγγραφή απ τον ιδιοκτήτη. Αρα εδώ τα πρόστιμα και η διαδικασία μεταγενέστερου ελέγχου είναι περιττή. Σχετικά με την ανάγκη ύπαρξης των σχετικών εγγράφων στο πλοίο, το αρμόδιο για τον έλεγχο όργανο, θα πρέπει να χρησιμοποιεί κάθε πρόσφορο ηλεκτρονικό μέσο για να επιβεβαιώνει την ισχύ τους. Σε μια εποχή που η πληροφορία είναι σε ηλεκτρονική μορφή, έγγραφα ευαίσθητα δεν χρειάζεται να βρίσκονται τυπωμένα στο σκάφος. Απλά αντίγραφα σε ηλεκτρονική μορφή επαρκούν. Άλλωστε ούτε και μια δημόσια υπηρεσία μπορεί να ελέγξει την εγκυρότητα τους αν δεν ελέγξει ηλεκτρονικά τι ισχύει.