Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ Άρθρο 8 Όροι και προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση πλοίων αναψυχής χαρακτηρισμένων ωςεπαγγελματικώνσύμφωνα με το δίκαιο άλλης χώραςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Κουτσογιαννόπουλος | 19 Ιανουαρίου 2022, 14:42
Αρχικά να αναφέρω πως η άρση του καμποτάζ είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Δυστυχώς όμως ο χρονικός περιορισμός των 21 ημερών δεν είναι αυτό που περιμέναμε. Το 2021 με την άρση του καμποτάζ είδαμε μία πρωτοφανής αύξηση στις αφίξεις θαλαμηγών με ξένη σημαία και αυτό πρέπει να μας προβληματίσει. Όλοι περιμέναμε πως οι ίδιοι κανόνες θα ισχύσουν και φέτος για να συνεχίσουμε στους ίδιους ρυθμούς. Η Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα πολλά νησιά βασίζονται στον Τουρισμό. Είδαμε πέρυσι σε πολλά νησιά (περισσότερο αναφέρομαι στα μικρότερα νησιά και όχι μόνο σε δημοφιλείς προορισμούς) να έχουν τουρισμό μέχρι και τον Οκτώβρη, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει. Οι εκεί τοπικές κοινωνίες βασίζονται στον τουρισμό και με την άφιξη τέτοιων σκαφών μόνο κέρδος μπορούν να έχουν. Ο υψηλός τουρισμός είναι ένας τομέας του τουρισμού που στη χώρα μας είναι αδύνατον να αναπτυχθεί με τέτοια μέτρα και πιστεύω πως η ολική άρση του καμποτάζ επιβάλλεται.