Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ Άρθρο 8 Όροι και προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση πλοίων αναψυχής χαρακτηρισμένων ωςεπαγγελματικώνσύμφωνα με το δίκαιο άλλης χώραςΣχόλιο του χρήστη Γρηγόρης Ανδριάνης | 20 Ιανουαρίου 2022, 00:03
Είναι κρίμα να νομίζουμε ότι πάμε να αντιμετωπίσουμε ένα υπαρκτό και σοβαρό πρόβλημα, καταδικάζοντας τη φερόμενη ως λύση σε σίγουρη αποτυχία. Γιατί στην πράξη ο περιοριορισμός των 21 ημερών αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα.Ούτε σκάφη θα επιλέξουν την Ελλάδα ως βάση εκκίνησης των ναύλων τους ούτε φυσικά πρόκειται να προσληφθούν ελληνικά πληρώματα σε περισσότερα σκάφη. Δεν είναι δυνατόν να θεωρούμε ότι δημιουργούμε ανταγωνιστικό προϊόν, αφήνοντας εκτός αγοράς σκάφη με ξένη σημαία για 344 ημέρες το χρόνο. Πρέπει να πάψει η Ελλάδα να είναι ο μεγαλύτερος ευεργέτης ανταγωνιστικών χωρών στη Μεσόγειο και να απαγγιστρωθεί από πρακτικές προστατευτισμού που απορρέουν από άλλες εποχές και που δε λαμβάνουν υπόψη την παγκοσμιοποιημένη οικονομία. Επίσης έφτασε η ώρα επιτέλους να εναρμονιστεί και η χώρα μας με το Κοινοτικό δίκαιο που αποτρέπει περιορισμούς στις θαλάσσιες μεταφορές και να μην χρησιμοποιεί κατά το δοκούν τα πλεονεκτήματα που απορρέουν ως μέλος της ΕΕ θέτοντας εμπόδια μέσω νομοθετικών ρυθμίσεων που μπορούν να εκπέσουν στα Ευρωπαϊκά Όργανα. Να αναγνωριστεί από όλους η πραγματική αξία του προϊόντος που ακούει στο όνομα θαλάσσιος τουρισμός και η προστιθέμενη αξία που δημιουργείται για την Ελληνική οικονομία και να καταργηθεί τό όριο των 21 ημερών ώστε να οδηγηθούμε σε πλήρη άρση του cabotage και στον χώρο του yachting.