Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ Άρθρο 8 Όροι και προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση πλοίων αναψυχής χαρακτηρισμένων ωςεπαγγελματικώνσύμφωνα με το δίκαιο άλλης χώραςΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΝΟΣ ΤΑΚΗΣ | 20 Ιανουαρίου 2022, 12:11
Συγχαρητήρια σε όλους τους υποστηρικτές του «Better Future for Yachting»! Το Yachting είναι ο μεγαλύτερος κλάδος της ελληνικής οικονομίας που την απασχολεί σε μεγάλο βαθμό. Κατ’ επέκταση, όσο περισσότερα πλοία πλέουν στα ελληνικά ύδατα, τόσο το καλύτερο για τη χώρα μας. Η υποστήριξή μας για την ακύρωση τού άρθρου 8 που περιορίζει τα ξένα ναυλωμένα πλοία να βρίσκονται το πολύ 21 μέρες στις ελληνικές θάλασσες, βασίζεται στους ακόλουθος γρήγορους λόγους: Δημιουργεί ένα εμπόδιο όσον αφορά την αύξηση του όγκου των ποιοτικών πλοίων που εισέρχονται στα νερά μας, παρακινώντας έτσι τους ιδιοκτήτες ή/και πελάτες να καταλήξουν στην επιλογή εναλλακτικών προορισμών, δημιουργώντας έτσι ένα αρνητικό φαινόμενο, το οποίο γίνεται ντόμινο σε ολόκληρη την ελληνική οικονομία. Με την ακύρωση του νόμου, θα αυξηθεί ο όγκος των διερχόμενων σκαφών, τα οποία θα πλέουν στα ελληνικά νερά, προσφέροντας στους απαιτητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας μια ευρεία επιλογή. Ως εκ τούτου, θα ενισχυθεί η συνολική εμπειρία του yachting στην Ελλάδα, με άμεσο θετικό αντίκτυπο στην ελληνική οικονομία. Η διαπεραίωση των παραπάνω, θα οδηγήσει στο να είμαστε πιο προσιτοί στα «yachts» και κατά συνέπεια, θα υπάρχει μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση τις γειτονικές μας χώρες. Η αύξηση και παραμονή των ξένων σκαφών, θα βοηθήσουν στο να αυξηθεί η λειτουργία στις ελληνικές μαρίνες, δημιουργώντας έτσι ένα «Touristic Yachting Hub». Κατά συνέπεια, θα υπάρξει μία παράταση της σεζόν, καθώς οι διεθνείς μεσίτες θα έχουν την υποχρέωση να διατηρούν τις κρατήσεις στα σκάφη που εκπροσωπούν, ανεξαρτήτως τοποθεσίας τους. Έτσι, θα προστεθεί μία αξία σε όλες τις υπηρεσίες του Yachting, προκαλώντας αύξηση για το ελληνικό πλήρωμα που δραστηριοποιείται σε «Yachts», «Chase tender» και «Supporting Ships», ναυπηγείο για συντήρηση, τεχνική υποστήριξη κάθε είδους, «F&B», μεταφορικές ανάγκες συμπεριλαμβανομένων των αερομεταφορών, τόσο από εξωτερικό όσο και εσωτερικά, συμπεριλαμβανομένου πολλά ακόμα επαγγέλματα. Ως άμεσο αποτέλεσμα αυτών, θα υπάρξει μια αντανάκλαση της άμεσης αύξησης πληρωμής ΦΠΑ απευθείας στο κράτος. Εν κατακλείδι, θεωρώ πώς οι παραπάνω λόγοι είναι αρκετοί για να αναλογιστούμε, γιατί πρέπει να καταργηθεί το άρθρο 8, έτσι ώστε η ελληνική οικονομία και ο τουρισμός της να ανοίξουν τα φτερά τους.