Αρχική Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιωνΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΛΛΗΣ ΧΩΡΑΣ Άρθρο 8 Όροι και προϋποθέσεις για την εκμετάλλευση πλοίων αναψυχής χαρακτηρισμένων ωςεπαγγελματικώνσύμφωνα με το δίκαιο άλλης χώραςΣχόλιο του χρήστη Κάσσεντ ΧΑΡΜΠ | 20 Ιανουαρίου 2022, 20:35
Οι 21 ημέρες δημιουργούν περισσότερο πρόβλημα από ότι πάνε να λύσουν? Προτείνουμε να παραμείνει η ίδια διαδικασία απόκτησης άδειας ναύλωσης με μία μεγάλη διαφορά? Η διαδικασία πρέπει να είναι πιό σύντομη ώστε και η χώρα μας να έχει όφειλος από την άφιξη πολυτελών σκαφών, αλλά και οι Ελληνικές επιχειρήσεις να κερδίζουν και να φροντίσουν να τηρούνται οι νόμοι. Άλλο ένα θέμα που πρέπει να λάβετε υποψη σας είναι ότι οι διαδικασίες απόπλου/κατάπλου να γίνοναι ηλεκτρονικά ώστε να κερδίσουμε όλοι χρόνο και ειδικά οι Λιμενικές Αρχές που έχουν πολλά και σημαντικά καθήκοντα να επιτελούν αντί να σφραγίσουν χάρτια?!. Τέλος να υποχρεούνται τουλάχιστόν τα ιδιωτικά σκάφη που έχουν κοχ άνω των 300 σε πρακτόρευση αλλά και τα υπόλοιπα αν επιλέξουν να έχουν πράκτορα αυτό να καταγράφεται ηλεκτρονικά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!