Αρχική Τουριστικά πλοίαΆρθρο 13: Ναυταθλητικά σκάφηΣχόλιο του χρήστη Παναγιωτης Σκαρμέας | 2 Μαΐου 2013, 23:49
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά μου είναι αδιανόητο να απαγορεύεται η ενοικίαση επαγγελματικών σκαφών για συμμετοχή σε αγώνες. Εχουν υπολογίσει στοιχειωδώς οι συντάκτες του νόμου , πόσα έσοδα θα χαθούν από μία τέτοια απαγόρευση? Ο εξοπλισμός ενός σκάφους για να μπορεί να συμμετέχει αξιοπρεπώς σε αγώνες (Ράλυ Αιγαίου, Ιονίου, Ρεγκάτα του Αιγαίου κλπ)στοιχίζει αρκετά χρήματα. Οι αθλητές που θα διακινηθούν , οι χορηγοί, οι διαφημιζόμενοι κλπ, από πολύ πρόχειρο υπολογισμό, με βάση τα στοιχεία των αγώνων, δημιουργούν ένα τζίρο 2,5-3 εκ. € κάθε χρόνο, χωρίς να υπολογίζουμε τις σχολές ιστιοπλοίας και τους εκατοντάδες μαθητές. Οι συντάκτες του νόμου, θα πρέπει να ερευνήσουν τι συμβαίνει στις άλλες ευρωπαικές χώρες (με τις οποίες είμαστε ανταγωνιστές) αφου όπως αναφέρεται στην εισηγητικη έκθεση, σκοπός είναι ο εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας. Η ανικανότητα των υπηρεσιών να ελέγξουν τους φοροφυγάδες, φοβάμαι ότι οδηγεί την πολιτεία σε νέα ολισθήματα.