Αρχική Θαλάσσιος και Αλιευτικός ΤουρισμόςΆρθρο 12 – Ναυταθλητικά σκάφηΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μαλακός | 12 Μαΐου 2011, 11:06
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν νομίζω να υπάρχει διαφωνία πως πρέπει να υπάρχει σωστός και αυστηρός έλεγχος των προϋποθέσεων για χαρακτηρισμό αρκεί να μη δημιουργηθεί μια νέα γραφειοκρατία δικαιολογητικών και αρμοδίων. Με αυτή την έννοια δεν είναι κακό να γεμίσουμε με ναυτικούς ομίλους και σκάφη τα οποία έστω για να αποφύγουν την φορολόγηση ή να έχουν μειωμένα λιμενικά τέλη συμμετέχουν σε αγώνες και προπονήσεις. Το σκάφος ανήκει σε έναν αλλά το χαίρονται πολλοί περισσότεροι. Είναι πολύ περισσότερα τα κέρδη (και όχι μόνο τα οικονομικά) από όσα δίνει η φορολόγηση: Αύξηση εσωτερικής τουριστικής κίνησης. Εργασία σε επαγγέλματα γύρω από το σκάφος. Διάδοση της ιστιοπλοΐας ως άθλημα. Για μας στα Ανατολικά ένα ακόμα μέσο να αντιμετωπίσουμε τα όλο και πιο πυκνά "Ράλλυ Αιγαίου" των γειτόνων. Οι 6 αγώνες και τα 120 μίλια είναι μιά προϋπόθεση που ίσχυε. Δεν γνωρίζω αν είναι αρκετή αλλά δούλεψε αρκετά καλά την "εποχή των υψηλών τεκμηρίων".