Αρχική Τουριστικά πλοίαΆρθρο 2: Προϋποθέσεις εκτέλεσης ταξιδιών αναψυχής από επαγγελματικά πλοία αναψυχήςΣχόλιο του χρήστη Μιχάλης Αφτιάς | 3 Μαΐου 2013, 13:26
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Α. Καταργείστε επιτέλους την έννοια της άδειας επαγγελματικού / μητρώο ή όπως αλλιώς το βαφτίζουμε. Επαγγελματικό είναι αυτό που ανήκει σε εταιρεία και πρέπει να αποδεικνύει με το εισόδημά του ότι κάνει πράγματι ναύλα και δεν είναι μαϊμού επαγγελματικό. Όλα τα σκάφη πρέπει να φέρουν τον ίδιο εξοπλισμό ασφαλείας. Τέλος. Τα υπόλοιπα για άδειες/μητρώα είναι διαδικασίες, χαμένος χρόνος για επαγγελματίες, υπαλλήλους, άσκοπα κόστη και μόνο στρεβλώσεις μπορούν να επιφέρουν. Β. Καταργείστε επιτέλους τις χρονοβόρες, απολύτως άσκοπες διαδικασίες απόπλου & ΕΠΣΕΠΑ. Ένας ετήσιος έλεγχος στην αρχή της σαιζόν για τα θέματα ασφαλείας και άλλος ένας στο τέλος για τη συμπλήρωση των ναύλων. Δηλαδή τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα τί διαφορά έχουν; Γιατί ταλαιπωρούμε έτσι τους τουρίστες μας; Δεν ωφελεί τίποτα να χάνονται ατελείωτες ώρες για τον απόπλου από Λιμενικούς και τους επαγγελματίες. Τα νούμερα με πολύ συντηρητικές εκτιμήσεις: (>)3000 σκάφη Χ (minimum) 10 ναύλα= 30,000 Χ (minimum) 20 λεπτά = 10,000 ώρες ετησίως > 60 ανθρωπομήνες για Λιμενικούς και άλλοι τόσοι για τους Επαγγελματίες. Βάλτε τους στην εκπαίδευση των λιμενικών που δεν ξέρουν ούτε καν τί είναι αυτό που ελέγχουν στα χαρτιά και απλά πατούν σφραγίδες απαξιωνόμενοι ως επαγγελματίες και ως άνθρωποι.