Αρχική Τουριστικά πλοίαΆρθρο 13: Ναυταθλητικά σκάφηΣχόλιο του χρήστη Κωστας Καζακοπουλος | 4 Μαΐου 2013, 22:41
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1)ΓΕΝΙΚΑ. Για να νομοθετησετε οτιδηποτε σχετικο με ναυταθλητικα σκαφη, θα επρεπε, κατα την γνωμη μου, να ειχατε συμβουλευτει το πλεον αρμοδιο οργανο, την Επιτροπη Ανοιχτης Θαλασσας της ΕΙΟ. Αυτη ειναι θεσμικα υπευθυνη για τον καθορισμο των αρχων βαση των οποιων διαξαγωνται οι αγωνες ανοιχτης θαλασσας στην χωρα μας, καταρτιζει το σχετικο Πανελληνιο Προγραμμα και αρα εχει υπευθυνη αποψη για τα σκαφη τα οποια μπορουν και πρεπει να συμμετεχουν στους αγωνες, ητοι τα ναυταθλητικα. Φανταζομαι οτι ειναι αυτονοητο οτι ναυταθλητικα ειναι τα σκαφη τα οποια συμμετεχουν σε ναυταθλητικους αγωνες. 2)ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.2. Οι αρμοδιες υπηρεσιες σας γνωριζουν οτι η Γ.Γ.Α. εχει εδω και χρονια την θεση οτι " δεν υφισταται η εννοια του χαρακτηρισμου σκαφων ως ναυταθλητικων", αρνουμενη την υπαρξη του αρθρου 16 του Ν 438/76, το οποιο παρα την καταργηση του νομου, ισχυει μεχρι σημερα, διοτι εχει σαφως εξαιρεθει απο τον υπολοιπο νομο. Αυτο ειναι αποψη, ευτυχως, και του Υπουργειου σας, οπως προκυπτει απο σχετικα εγγραφα σας προς την Γ.Γ.Α. Ενδεικτικα παραπεμπω στην απαντηση 43250/15-9-09 της αρμοδιας Δ/σης της Γ.Γ.Α. στο 6953/13-8-09 εγγραφο του Γραφειου του Προθυπουργου. Αυτο γιατι δεν εχει νοημα η παραθεση δεκαδων εγγραφων της ΕΑΘ/ΕΙΟ, του συνηγορου του πολιτη, ομιλων και ιστιοπλοων για τους οποιους η Γ.Γ.Α. εχει την αποψη οτι δεν κανουν αθλητισμο, αλλα το κεφι τους. Συμπερασμα. Η παρ.2 ειναι εξ αρχης υπονομευμενη, εφοσον δεν προβλεφθει σαυτην ο καθορισμος του ορισμου του "Ναυταθλητικου Σκαφους" ο οποιος θα δεσμευει την Γ.Γ.Α. ωστε να υποχρεωνεται να υπογραφει τις σχετικες βεβαιωσεις. 3)ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡ.3. 3.1 Δεν υπαρχει λογικη στο οτι ενα επαγγελματικο δεν μπορει να ειναι "ΚΑΙ" ναυταθλητικο σκαφος εφοσον συμμετεχει σε αγωνες. Θα πρεπει να γνωριζετε, οτι για την συμμετοχη του σε αγωνες, ενα σκαφος, πρεπει να ειναι εφοδιασμενο με ειδικο πιστοποιητικο ικανοτητας, πληρως τεκμηριωμενο, το οποιο εκδιδεται απο την ΕΑΘ/ΕΙΟ σαν ο αντιπροσωπος στην Ελλαδα των εγκεκριμενων απο την Διεθνη Ομοσπονδια (ISAF) Συστηματων Ισοζυγισμου. Αυτο το πιστοποιητικο ειναι η μονη προυποθεση για να συμμετασχει ενα σκαφος σε Αγωνες και η οποια καταγκελια στην ISAF, οτι απαγορευουμε σαν Ελλαδα σε ενα σκαφος με πιστοποιητικο να τρεξει σε αγωνα θα μας εκθεσει διεθνως. 3.2 Εαν δεν θελετε λοιπον να χαρακτηριζονται ως ναυταθλητικα τα επαγγελματικα σκαφη ειναι δικαιωμα σας. Με ποιο δικαιωμα ομως θα απαγορεψετε να τρεχουν σε αγωνες? Αν οχι απο αυτο το καλοκαιρι σιγουρα απο το επομενο οι φιλοι μας οι Τουρκοι οι οποιοι αγοραζουν σιγα-σιγα ολες τις μαρινες, εχουν προγραμματισει αγωνες απο τον Σαρωνικο προς τα παραλια τους. Αυτοι οι αγωνες γινονται κυριως με επαγγελματικα σκαφη. Θα τους το απαγορεψετε? Θα γελασουν και οι πετρες. Δεν ειναι δοκιμο με απαγορευσεις να προσπαθειτε να εφαρμοσετε κατι το ακατανοητο. Ολα τα κρατη προσπαθουν να αναπτυξουν τον θαλασσιο τουρισμο τους επεκτεινοντας τον και στον αθλητικο τομεα, εμεις και σαυτο θα τρεχουμε αναποδα? 3.3. Τελος η επιπτωση αυτης της παραγραφου στην εκπαιδευση νεων ανθρωπων, για την επαφη τους με την ιστιοπλοϊα, η οποια καλως η κακως, γινεται κυριως μεσω των Ναυταθλητικων Ομιλων για τα μελη τους ειναι καθοριστικη. ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ. Εκτος αν η αποψη των συντακτων αυτου του αρθρου ειναι οτι οι Ομιλοι εχουν την δυνατοτητα να αγορασουν σκαφη για να εκπαιδευουν τα μελη τους. Διοτι βεβαια απαγορευεται να χρησιμοποιηθουν ιδιοτικα σκαφη για αυτον το σκοπο. Αρα τερμα στην υπαρξη ναυταθλητικης εκπαιδευσης, δεν την χρηαζομαστε Αν αυτο γινεται για να μην υπογραφονται ναυλοσυμφωνα δυο μηνων (60 ημερες) για την ενοικιαση σκαφους το οποιο ειναι γνωστο οτι χρησημοποιηται μονο 8 σαββατοκυριακα (16 ημερες), υπαρχει ποιο απλος τροπος να ελεγχθει. Αρκει μια απλη συμβουλη απο ανθρωπους που ασχολουνται με τα θεματα. Παντως δεν πιστευω οτι υπαρχει ανθρωπος ο οποιος να πιστευει πραγματικα οτι η ναυταθλητικη εκπαιδευση δεν ειναι αναψυχη. Αληθεια γιατι εχω την εντυπωση οτι σχεδον κανενας Υπουργος δεν συμβουλευεται γνωστες του αντικειμενου, προκειμενου να Νομοθετησει για καποιο θεμα και εν συνεχεια καλουμαστε ολοι μαζι να καταστρατηγουμε τον νομο, γιατι δεν προβλεπει τα αυτονοητα???