Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με την παρ. 2 του άρθρου 3: Προτείνεται απαγόρευση της ναύλωσης ενός επαγγελματικού σκάφους για άθληση, εκπαίδευση κοκ και αναγράφεται ότι τα θέματα αυτά ρυθμίζονται με διατάξεις εντός του νόμου. Το ερώτημα είναι για ποιο λόγο να υπάρχει η απαγόρευση αυτή; Είναι πολύ λογικό ένα επαγγελματικό σκάφος, το οποίο ναυλώνεται συνήθως για κρουαζιέρες (αναψυχή) να τυγχάνει να ναυλωθεί για συμμετοχή σε αγώνα ή για εκπαίδευση αθλητών. Διαφορετικά μια ομάδα που θέλει να εκπαιδευτει στην ιστιοπλοια και να αγωνιστεί και δεν διαθέτει ιδιόκτητο σκάφος, πώς θα μπορεί να το κάνει; Δεν πρέπει να ναυλώνει κάποιο; Είναι κατ αντιστοιχία, με μια ομάδα μπάσκετ, που δεν έχει δικό της γήπεδο αλλά ναυλώνει κάποιο γήπεδο για να κάνει προπονήσεις. Η ναύλωση σκαφών για συμμετοχή σε αγώνες είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στο εξωτερικό (Τουρκία, Ιταλία, Ισπανία, Κροατία κοκ). Δεν αντιλαμβάνομαι για ποιον λόγο να υπάρχει αυτή η απαγόρευση, η οποία σίγουρα οδηγεί σε πρόσθετα εμπόδια για την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού και καταστάσεις όπου πάρει θα εξαρτώμαστε από την "καλή" θέληση των αρχών και των υπηρεσιών.