• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΟΥΣΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ' | 10 Μαΐου 2013, 14:08

    1. Θα πρέπει ΡΗΤΑ να επιτρέπεται η ναύλωση του επαγγελματικού σκάφους για συμμετοχή σε αγώνες ιστιοπλοίας (Άρθρο 4, παράγραφος 1). Στο εξωτερικό μεγάλο μέρος των ναυλώσεων αφορά διοργανώσεις ιστιοπλοϊκών αγώνων, όπου ναυλωτές είναι μεγάλες εταιρείες. Με τον τρόπο αυτό συνήθως διοχετεύονται οι χορηγίες του ιδιωτικού τομέα, που είναι και η μόνη πηγή ενίσχυσης της ιστιοπλοίας ανοιχτής θαλάσσης. Σε μια χώρα σαν την Ελλάδα, είναι άστοχο να αποκόψουμε μια τέτοια δυνατότητα εισροής συναλλάγματος. 2. Ναυλωτής μπορεί να είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο, χωρίς να απαιτείται ουσιώδης μεταβολή άλλου άρθρου όταν πρόκειται για τις μέρες διεξαγωγής του αγώνα. 3. Για να καλυφθούν και κάποιες μέρες προπόνησης, απολύτως αναγκαίες τουλάχιστον για την ασφάλεια των συμμετεχόντων, μπορεί να τεθεί στο ναυλοσύμφωνο πρόβλεψη για μέρες προετοιμασίας που δεν θα ξεπερνούν, για παράδειγμα, το 50% των ημερών αγώνων. 4. Εάν δεν υπάρξει η παραπάνω δυνατότητα, το πιθανότερο είναι να καταλήξουμε σε παράνομες ναυλώσεις (ιδιωτικών) σκαφών για συμμετοχή σε αγώνες, με ότι απώλειες για το Δημόσιο συνεπάγεται αυτό!