Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα τρελά που αναφέρονται στο νομοσχέδιο αποσκοπούν ΠΡΟΦΑΝΩΣ στον περιορισμό των μαϊμού επαγγελματικών σκαφών. Υπάρχει όμως πιο εύκολος και δίκαιος τρόπος: Το όφελος από ΦΠΑ αγοράς του σκάφους και του ΦΠΑ από την προμήθεια εξοπλισμού και καυσίμων-λιπαντικών να αποδίδεται σταδιακά με τον ΦΠΑ των ναύλων σε κάποια χρόνια και να λαμβάνονται υπόψη στον ΦΠΑ που θα ζητηθεί για τον αποχαρακτηρισμό του σκάφους. Επίσης, μη αναζητάτε ημέρες ναύλωσης(με αστεία ναυλοσύμφωνα) ΑΛΛΑ ΦΠΑ από ναύλα. Καλέστε τους επαγγεμαλτίες και τις ομοσπονδίες και ΑΚΟΥΣΤΕ τους !! Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αν περάσει ως έχει είναι σίγουρο ότι λόγω της γραφειοκρατίας που επιβάλει να ΖΗΜΕΙΩΣΕΙ το Ελληνικό Δημόσιο (π.χ. λόγω μη δυνατότητας σύναψης ναυλοσυμφώνων για ναυταθλητικούς σκοπούς δραστηριότητα που απαγορεύει ρητώς (Παγκόσμια πρωτοτυπία!!!)ή από την πιθανή μείωση των ναυλοσυμφώνων λόγω των τρελών διαδικασιών που επιβάλλονται) ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ??? Ποιος θα αποζημειώσει το Δημόσιο από την διαφαινόμενη απώλεια των εσόδων,ο εισηγητής ή ο Υπουργός?? Γιαυτό και μόνο τον λόγο πρέπει να δεχθούν οι εισηγητές τις θετικές απόψεις των διαβουλομένων .