• Σχόλιο του χρήστη 'Βιντζηλαίος Φίλιππος' | 12 Μαΐου 2013, 10:44

    Απλοποιήστε με τον νόμο τις διαδικασίες απόπλου του κάθε σκάφους. Θεσπίστε ΤΗΝ ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ στην εννοια της αδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου με ενιαίο αριθμό μητρωου το νουμερο του καθε σκάφους. Εκεί να βάλετε και ενα παράβολο για την ετήσια ανανέωση , που να περιλαμβάνει ακόμα και τα έξοδα που θα γίνουν για την διαδικτύωση των λιμεναρχείων. Την ΕΝΑΙΑ ΚΑΡΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥς να επιδεικνύουμε μαζι με αντίγραφο ηλεκτρονική κατάθεση του Ναυλοσυμφώνου που να υπάρχει στο διαδικτυο. Ουτε χαρτομάνι ουτε Πολλα παρα δωσε με τα Λιμενικά φυλάκια για τρίωρα. Αν πατε στην Ζεα , στο Καλαμακι κ.λ.π.βλέπετε λιμενοφυλακες που γκρινιαζουν γιατι αντι να κάνουν την δουλειά τους, ασχολούνται με χαρτία. Εχετε ρωτησει τους απλούς λιμενοφύλακες αν αυτη ειναι η δουλειά τους κι αν αυτοι εχουν εκπαιδευτει για γραμματείς? Επιτρέπεται λιμενοφύλακες να μην ξέρουν τουλάχιστον 2 γλώσσες και να μην εχουν στην στολή τους ενα σημαιάκι της γλώσσας που ξέρουν? ο συντάκτης μάλλον δεν εχει παει με σκάφος σε άλλα μερη του κόσμου, να δει πως συμπεριφέρονται και τι ρόλο παιζουν τα λιμενικά φυλακια. Για ποιόν λόγο τα λιμεναρχεία δεν δινουν απόπλου μετα τις 8 το βράδυ εφόσον τα σκάφη πληρουν τους νομους για νυκτερινους πλόες? Μου εχειτ υχει να ερθει καθυστερημένη πτήση, ναμην μου δινουν απόπλου. Με ποιό δικαίωμα, εφ όσον ειναι ανοικτά και εχει αξιωματικό υπηρεσίας?