• Σχόλιο του χρήστη 'Μανωλης Τυφοξυλος' | 13 Μαΐου 2013, 14:24

    Οτι μπορει να μας δυσφημησει ανεπανορθωτα στους πελατες ιδιεταιρα αυτους απο το εξωτερικο ειναι οι καθηστερησεις.Κατα την συναψη του ναυλ/νου ο ναυλωτης αποστελει μεσω e-mail τα στοιχεια διαβατηριων η ταυτοτητας των επιβατων καθως και τα διπλωματα κυβερνητη/συνκυβερνητη σε ηλεκτρονικη απεικονηση.Ετσι μπορουμε να διεκπεραιωνουμε την διαδικασια του αποπλου εγκαιρα και ει δυνατον απο την προηγουμενη ημερα της εναρξης του ναυλου ωστε ο ναυλωτης να αποπλεει την ωρα που εχει προγραμματισει και συμφωνησει με τον εκναυλωτη.Η διαδικασια συλλογης και προσκομισης των προτοτυπων θα δημιουργησει φορτο στον οποιο τα Λιμεναρχεια δεν μπορουν να ανταποκριθουν με δεδομενη και την ελειψη προσωπικου.θα υποστουμε εγγραφες αναφορες παραπονων που κανουν σε τετοιες περιπτωσεις στους tour operators τους με ευνοητα δυσμενη αποτελεσματα,και επι πλεον οικον.αποζημιωση απο τον πλοιοκτητη (που εν προκειμενω δε φταιει σε τιποτα) για τη μερα που εχασαν.