Αρχική Τουριστικά πλοίαΆρθρο 2: Προϋποθέσεις εκτέλεσης ταξιδιών αναψυχής από επαγγελματικά πλοία αναψυχήςΣχόλιο του χρήστη ΧΑΡΗΣ ΧΑΤΖΗΒΕΡΟΓΛΟΥ | 13 Μαΐου 2013, 23:05
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Άρθρο 2, παρ. 1, εδάφιο β) αα)"Στην περίπτωση νηολόγησης σε κράτος – μέλος της Ε.Ε. ή της Ε.Ζ.Ε.Σ. εκτός της Ελβετίας ή του Ε.Ο.Χ., θα πρέπει να αναγράφεται στο έγγραφο εθνικότητας ότι το συγκεκριμένο πλοίο είναι επαγγελματικό" Σε κανένα έγγραφο εθνικότητας, ούτε στο ελληνικό, δεν αναγράφεται (ούτε μπορεί να αναγραφεί) κάτι τέτοιο. Σωστό θα ήταν να τροποποιηθεί η διατύπωση ως εξής: "Στην περίπτωση νηολόγησης σε κράτος – μέλος της Ε.Ε. ή της Ε.Ζ.Ε.Σ. εκτός της Ελβετίας ή του Ε.Ο.Χ., θα πρέπει η επαγγελματικότητα του συγκεκριμένου πλοίου να προκύπτει ρητά από οποιοδήποτε έγγραφο". 2) Άρθρο 2, παρ. 5, εδάφιο 3: " Ο υπολογισμός της χρονικής περιόδου για την πραγματοποίηση του ελαχίστου ορίου ημερών ναύλωσης αναστέλλεται μέχρι την άρση της κατάσχεσης από το αρμόδιο όργανο ή μετά από την έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης" Επιτυχής η πρόβλεψη για αναστολή προθεσμίας κατά τη διάρκεια κατάσχεσης. Ωστόσο: Α. Δεν βγάζω νόημα από τη διατύπωση "Ο υπολογισμός της χρονικής περιόδου ... αναστέλλεται ...μετά από την έκδοση τελεσίδικης δικαστικής απόφασης". Β. Πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη τι θα συμβεί σε περίπτωση που τελικώς η κατάσχεση δεν αρθεί και λάβει χώρα πλειστηριασμός. Θα γίνει τότε άρση της επαγγελματικότητας του σκάφους και ο πλοιοκτήτης θα καταβάλλει ΦΠΑ με προσαυξήσεις ?