Αρχική Τουριστικά πλοίαΆρθρο 13: Ναυταθλητικά σκάφηΣχόλιο του χρήστη ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΘΑΛΛΑΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ | 14 Μαΐου 2013, 13:00
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
13.3 Τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ολικής ναύλωσης δεν δύνανται να χαρακτηριστούν ως ναυταθλητικά και να εκναυλώνονται για τους σκοπούς που περιγράφονται στην παρ. 1 του παρόντος άρθρου Αντικαθίσταται ως εξής: 13.3 Τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ολικής ναύλωσης δεν δύνανται να χαρακτηριστούν ως ναυταθλητικά, μπορούν όμως να εκναυλώνονται για τους σκοπούς που περιγράφονται στην παρ.1 του παρόντος άρθρου. Τεκμηρίωση: Ελάχιστοι Ναυτικοί όμιλοι στην Ελλάδα έχουν στην ιδιοκτησία τους ιστιοφόρα σκάφη, ως εκ τούτου καταφεύγουν στη ναύλωση σκαφών τόσο για εκπαιδευτικούς όσο και για αγωνιστικούς λόγους. Επίσης πολλοί ιστιοπλόοι οι οποίοι δεν έχουν στην κατοχή τους ιστιοφόρα σκάφη αναγκάζονται να ναυλώσουν σκάφη για να συμμετέχουν σε ναυταθλητικούς αγώνες. Την ίδια λύση προτιμούν και ιστιοπλόοι από χώρες του εξωτερικού για να συμμετέχουν σε αγώνες που διοργανώνονται στην Ελλάδα, είτε γιατί δεν έχουν δικό τους σκάφος, είτε διότι έτσι αποφεύγουν την πολυδάπανη και χρονοβόρα μετακίνηση του σκάφους τους. Συνολικά πρόκειται για μια αναπτυξιακή διαδικασία τόσο για τον αθλητισμό όσο και για τον τουριστικό και οικονομικό τομέα η οποία όχι μόνο πρέπει ρητά να επιτρέπεται μέσω του νόμου αλλά και να υποστηρίζεται θερμά από την επίσημη πολιτεία.