Αρχική Θαλάσσιος και Αλιευτικός ΤουρισμόςΆρθρο 5 – Οργανική σύνθεση – ΚυβερνήτηςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΡΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 17 Μαΐου 2011, 00:50
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι προφανώς και υπάρχει έως σήμερα πολλαπλότητα διατάξεων οι οποίες οδηγούν σε δυσλειτουργίες αλλά σαν επαγγελματίας του χώρου δεν μπορώ στο κομμάτι που με αφορά σαν μέλος του Δ.Σ της Πανελληνίας Ένωσης Αξιωματικών και Κατωτέρων Πληρωμάτων Επαγγελματικών και Ιδιωτικών Θαλαμηγών Σκαφών να καταλάβω πως επιδιώκεται η ανάπτυξη του κλάδου με τέτοιες αποφάσεις και μιλώ συγκεκριμένα στον τομέα των οργανικών συνθέσεων σε επαγγελματικά αλλά και ιδιωτικά σκάφη με ελληνική σημαία (εκτος εαν ο μοναδικος γνωμονας ειναι να μειωθουν οι ασφαλ/κες εισφορες των πλοιοκτητων). Πιο συγκεκριμένα στους βασικούς άξονες τους οποίους μας λέτε ότι κινείτε αυτό το προσχέδιο και συγκεκριμένα στην παράγραφο ( ε) <> Δηλαδή είναι εύκολα κατανοητό και από ένα παιδάκι ότι ένας άνθρωπος ο όποιος εργάστηκε ως Μάγειρας 2 χρόνια για παράδειγμα σε ένα σκάφος θα πάει να πάρει του ταχυπλόου και θα ξεκινήσει καριέρα καπετάνιου σε επαγγελματικά σκάφη έως 18 μετρά με απίστευτα υψηλού επίπεδου γνώσεις σε θέματα ναυσιπλοΐας , ασφάλειας επιβατών , πρόληψης ρύπανσης αλλά και υψηλής γνώσεις χειρισμού επικοινωνιών και δορυφορικών συστημάτων εύρεσης θέσεις. Δεν βρίσκω πως θα οδηγήσετε σε ένα ασφαλές περιβάλλον ούτε τους πλοιοκτήτες ούτε τα πληρώματα , ούτε τους δύσμοιρους επιβάτες οι όποιοι έρχονται από μια άλλη χωρά για να περάσουν ασφαλείς διακοπές , μη γνωρίζοντας ότι ο καπετάνιος τους είναι κάποιος που πέρασε ένα σχολειό δυο ημερών και κοστους 480 ευρω. Επίσης σχετικά με την (στ) παράγραφο θα ήθελα να σας ρωτήσω πως λέτε με τόση σιγουριά ότι όλοι οι επαγγελματίες του χώρου είναι σύμφωνοι με το προσχέδιο αυτό όταν ουσιαστικά τους λέτε ότι θα μειώσετε δραστικά τις θέσεις εργασίας και θα δώσετε το δικαίωμα σε κάποιους πλοιοκτήτες να χειρίζονται τα πληρώματα όπως αυτοί νομίζουν με μοναδικό γνώμονα την τσέπη τους και όχι την ασφάλεια επιβατών και εργαζόμενων , αλλά ούτε και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της ασφαλούς ναυσιπλοΐας. Τέλος θα ήθελα να σας τονίσω ότι επειδή ένα σκάφος είναι ιδιωτικό δεν έγινε ξαφνικά αυτοκίνητο να μπορεί να το πηγαίνει οποιοσδήποτε!!! Προσυπογράφω την άποψη του Πρόεδρου της ένωσης μας και πιστεύω ότι εάν θέλετε πραγματικά να δώσετε ελπίδα ανάκαμψης στο θαλάσσιο τουρισμό θα πρέπει να λάβετε πιο σοβαρά τις απόψεις της ένωσης μας . Οι απόψεις αυτές σας αποστέλλονται με πλήρη επαγγελματική συνείδηση και ελπίδα ότι θα τις λάβετε υπ΄ όψιν. ΠΑΡΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ –Μέλος Δ.Σ Ένωσης Πληρωμάτων Θαλαμηγών Σκαφών