Αρχική Θαλάσσιος και Αλιευτικός ΤουρισμόςΆρθρο 3 – ΝαύλωσηΣχόλιο του χρήστη STAYROS | 17 Μαΐου 2011, 16:04
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
6. α) Το επαγγελματικό πλοίο αναψυχής πρέπει να συμπληρώνει κατώτατο, ανά πενταετία, όριο ημερών ναύλωσης, το οποίο ορίζεται σε τριακόσιες (300) ημέρες, όταν εκναυλώνεται χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα, σε διακόσιες (200) ημέρες όταν εκναυλώνεται με πλοίαρχο και πλήρωμα και σε εβδομήντα πέντε (75) ημέρες όταν πρόκειται για χαρακτηρισμένο ως παραδοσιακό επαγγελματικό πλοίο αναψυχής, ανεξάρτητα αν αυτό εκναυλώνεται με ή χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα. Για τη συμπλήρωση των ορίων αυτών υπολογίζονται οι ημέρες ναύλωσης που πραγματοποιούνται μέσα ή έξω από την ελληνική επικράτεια, εφόσον αποδεικνύονται ή πιστοποιούνται, όπως προβλέπεται στην πα. Ε του παρόντος άρθρου. Οι ημέρες ναύλωσης μέσα στην ελληνική επικράτεια αποδεικνύονται από το «Ειδικό Έντυπο Πληροφοριακών Στοιχείων Επαγγελματικού Πλοίου Αναψυχής. β) Το έλλειμμα από τις ημέρες που αναφέρονται στην περίπτωση α` συμπληρώνεται από τυχόν πλεόνασμα της προηγούμενης πενταετίας.». Σε περίπτωση κατά την οποία με τη συμπλήρωση της πενταετίας οι πραγματοποιηθείσες ημέρες ναύλωσης υπολείπονται κατά ποσοστό μέχρι 15% των οριζόμενων για την κατηγορία του πλοίου, λαμβανομένου υπόψη και του τυχόν πλεονάσματος της προηγούμενης πενταετίας , η άδεια επαγγελματικού πλοίου ανανεώνεται για μία πενταετία επιπλέον του ελαχίστου ορίου και ο πλοιοκτήτης υποχρεούται να πραγματοποιήσει τις ημέρες ναύλωσης που υπολείπονται την επόμενη πενταετία ως προϋπόθεση ανανέωσης της άδειας του στο τέλος της επόμενης πενταετίας. γ) Τα κατώτατα όρια της παρ. 6α του παρόντος, μειώνονται κατά ποσοστό 5% για κάθε πενταετία κατοχής άδειας επαγγελματικού σκάφους μετά την πρώτη πενταετία και σε κάθε περίπτωση μέχρι ποσοστό 30% συνολικά του ανωτάτου ορίου της πρώτης πενταετίας. ΣΧΟΛΙΟ ΟΙ 300 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΦΗ,ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡ γ)5% ΚΑΘΕ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ 30%,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΕΣ ΤΟΥ Π.Δ 299/03 ΠΕΡΙ ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ,ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ:1) ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΣΥΝΤ/ΣΤΗΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ 15%,2-6 ΧΡΟΝΙΑ 7%ΚΑΙ 6 ΚΑΙ ΑΝΩ 3% 2)ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ 20%,2-6 10% ΚΑΙ 6 ΚΑΙ ΑΝΩ 5%.ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ Π.Δ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΩΤΑ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ. ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΙΜΑΚΩΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΣΚΑΦΩΝ . 0-5 ΧΡΟΝΙΑ 300 ΗΜΕΡΕΣ 6-10 ΧΡΟΝΙΑ 200 ΗΜΕΡΕΣ 10-15 ΧΡΟΝΙΑ 150 ΗΜΕΡΕΣ 15 ΚΑΙ ΑΝΩ 100 ΗΜΕΡΕΣ ββ) Να ορίζεται κατώτατο ημερήσιο όριο ναύλου των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής, ανάλογα με την κατηγορία, τη χωρητικότητα, το μήκος ή τη μεταφορική ικανότητα σε επιβάτες του πλοίου, μετά από πρόταση των επαγγελματικών ενώσεων που εκπροσωπούν την κατηγορία του πλοίου. ΣΧΟΛΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΝΑΥΛΟΜΕΣΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ,ΑΛΛΑ ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ. (iii) Επιδεικνύονται τα πρωτότυπα των ανωτέρω δικαιολογητικών σε Λιμενική Αρχή Εσωτερικού με τον κατάπλου του πλοίου προς έλεγχο και καταχώρηση στο «Ειδικό έντυπο πληροφοριακών στοιχείων επαγγελματικού πλοίου αναψυχής» προ της καταληκτικής ημερομηνίας θεώρησης της άδειας του επαγγελματικού πλοίου αναψυχής. Σε περίπτωση που ο κατάπλους του πλοίου σε ελληνικό λιμένα δεν είναι εφικτός μέχρι την καταληκτική αυτή ημερομηνία, η προσκόμιση, ο έλεγχος και η καταχώρηση μπορεί να γίνει σε Ελληνική Προξενική Αρχή εξωτερικού υπό τον όρο ότι με μέριμνα του εκπροσώπου της πλοιοκτήτριας εταιρείας εκδίδεται και βεβαίωση της Προξενικής αυτής Αρχής για το γεγονός ότι το πλοίο ευρίσκεται στη χώρα που αυτή εδρεύει ή στην περιοχή δικαιοδοσίας της και για τα προσκομισθέντα στοιχεία που λήφθηκαν υπόψη στην πράξη της καταχώρησης των ημερών ναύλωσης. ΣΧΟΛΙΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΡΟΞΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΝΑΥΛΑ,ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ(ΤΟΥΡΚΙΑ)ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ TRANIST LOG ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΕΙΣΗΛΘΕ ΣΤΙΣ 15/03/2010 ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΜΕΧΡΙ 31/10/2010.ΝΑΥΛΟΣΥΜΦΩΝΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΡΟΞΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΝΑΥΛΑ. ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΞΕΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΤΕ.