Αρχική ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑΆρθρο 3:Όροι και προϋποθέσεις εκμετάλλευσης των επαγγελματικών πλοίων αναψυχήςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Κ. Παγώνης | 22 Νοεμβρίου 2013, 11:50
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρ. 3β Να τροποποιηθεί ως κατωτέρω: Στα υπό σημαία κράτους εκτός της ΕΕ ή του ΕΟΧ σκάφη, ολικού μήκους > 24μ, ανεξαρτήτως αριθμού μεταφορικής ικανότητας επιβατών, και υλικού κατασκευής. Σχόλιο: - Ο καθορισμός αριθμού επιβατών άνω των 12 δεν έχει ουσιαστικά πεδίο εφαρμογής, διότι στην Μεσόγειο κυκλοφορούν πολύ λίγα σκάφη με κλίνες για 12 άτομα, εκτός των "γκρουπάδικων" πλοίων και των ονομαζομένων ως cabin cruiser yachts. Τα mega yachts και τα super yachts με ικανότητα 12 επιβάτων και 40 άτομα περίπου πλήρωμα, δεν μπορούν να ληφθούν υπ'όψη ως μέτρο για την θέσπιση νομοθετικής διάταξης, διότι όπως ανέφερα, είναι ελάχιστα στην αγορά. Επομένως, η διάταξη αυτή έχει τεθεί μάλλον χωρίς στατιστική έρευνα της αγοράς. Εξ άλλου, ο περιορισμός στο υλικό κατασκευής, από πλαστικό ή μέταλλο, χωρίς να προσδιορίζει αν αυτό αφορά το κέλυφος ή τα υπερκατασκευάσματα του σκάφους, όπως και η εξαίρεση των ξυλίνων σκαφών που είναι αντίθετη έννοια προς την παράδοση, δεν ευσταθούν. Επίσης, το νομοσχέδιο με την διάταξη 3β ως έχει, αποκλείει μεν τα σκάφη τύπου "γκιουλέτ" (τα οποία ναυλωνόντουσαν παρά τις απαγορεύσεις του cabotage), συμπαρασύρει όμως και άλλα μεγάλα ιστορικά ιστιοπλοϊκά σκάφη.