Αρχική Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 17 – ΠόροιΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας | 6 Μαΐου 2016, 11:07
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεσπίζεται ειδικό τέλος επί των φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένων (Οργανισμοί Λιμένων Α.Ε., Δημοτικά και Κρατικά Λιμενικά Ταμεία) για τη χρηματοδότηση της ΡΑΛ ενώ επιπλέον προβλέπεται η δυνατότητα επιβάρυνσης του Κρατικού Προϋπολογισμού και συγκεκριμένα του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για τη λειτουργία της ΡΑΛ. Όλα αυτά τα κεφάλαια τι ακριβώς θα τα κάνει η ΡΑΛ; Θα πληρώνει τις αποζημιώσεις των μελών του ΔΣ, τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις και τη μισθοδοσία των 30 υπαλλήλων που αργότερα μπορεί να γίνουν και 50; Σε κάθε περίπτωση σε ποια αυτοτέλεια, της ΡΑΛ αναφερόμαστε όταν θα επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός και το ποσό που τελικά θα αποδίδει κάθε Οργανισμός θα εξαρτάται από τα έσοδα του - όγκο εργασιών του, όταν δηλαδή ο ΟΛΠ-COSCO θα πληρώνει τα πολλαπλάσια ποσά σε τέλη υπερ της ΡΑΛ, η ΡΑΛ θα δρα αμερόληπτα;