Αρχική Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διερεύνηση ΚαταγγελιώνΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας | 6 Μαΐου 2016, 11:41
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επισημαίνεται ότι σήμερα η διερεύνηση καταγγελιών επί θεμάτων χρήσης λιμενικών υπηρεσιών ασκούνται από τη ΓΓΛΛΠΝΕ και κατά συνέπεια δεν είναι σαφές ποιος θα είναι αρμόδιος εφεξής για τη διερεύνηση των καταγγελιών που αφορούν στα λιμενικά τέλη, στα λιμενικά έργα και στις παραχωρήσεις. Στην παρ. 5 προβλέπεται ότι η άρνηση, δυστροπία ή καθυστέρηση παροχής των αιτούμενων από τη ΡΑΛ πληροφοριών συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα για τους δημοσίους υπαλλήλους, χωρίς βέβαια να συνυπολογίζεται το γεγονός ότι δεν υπάρχει ξεκάθαρη διάκριση αρμοδιοτήτων ανάμεσα σε ΓΓΛΛΠΝΕ, ΡΑΛ και ΔΑΛ και ο δημόσιος υπάλληλος θα ματαιοπονεί να διακρίνει αν όντως τα αιτούμενα από τη ΡΑΛ στοιχεία είναι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της και στην περίπτωση που της τα παράσχει δεν θα υποπέσει παράλληλα σε άλλο πειθαρχικό παράπτωμα. Στην παρ. 6 θεσπίζονται αρμοδιότητες της ΡΑΛ, σύμφωνα με τις οποίες δεν είναι πλέον σαφές αν η κυβέρνηση αναφέρεται σε ανεξάρτητη διοικητική αρχή ή σε σώμα δίωξης.