Αρχική Μεταρρύθμιση του Συστήματος Εποπτείας και Ελέγχου του Ελληνικού Λιμενικού Συστήματος και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – ΣυγκρότησηΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας | 6 Μαΐου 2016, 11:56
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την παρ.13 γίνεται σαφές ότι το δημοσιονομικό κόστος λειτουργίας της ΡΑΛ είναι απροσδιόριστο, καθώς οι αποδοχές και το ύψος αποζημίωσης κατά συνεδρίαση, θα ρυθμιστούν αργότερα με ΚΥΑ των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Επίσης προβλέπεται αποζημίωση για τη συμμετοχή των υπαλλήλων της ΡΑΛ στις συνεδριάσεις του ΔΣ , ενώ λόγω δημοσιονομικών περικοπών έχουν καταργηθεί όλες οι αμειβόμενες επιτροπές του υπόλοιπου δημοσίου. Γιατί γίνεται αυτή η εξαίρεση για τους υπάλληλους της ΡΑΛ, όταν μάλιστα μπορούν να συμμετέχουν έως πέντε (05) υπάλληλοι ανά συνεδρίαση. Με την παρ.15 δεν γίνεται σαφές για ποιο λόγο τα μέλη της ΡΑΛ που δεν είναι αποκλειστικής απασχόλησης πρέπει να απαλλάσσονται των υπηρεσιακών τους καθηκόντων και να παίρνουν πλήρεις αποδοχές και παράλληλα αποζημίωση ανά συνεδρίαση;