Αρχική Θαλάσσιος και Αλιευτικός ΤουρισμόςΆρθρο 4 – ΝαυλοσύμφωνοΣχόλιο του χρήστη ΧΡΗΣΤΟΣ | 18 Μαΐου 2011, 17:24
Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όταν η παραλαβή των επιβατών γίνεται σε άλλο λιμένα από τον λιμένα αφετηρίας μήπως πρέπει το σκάφος να ξεκινάει με ναυλοσύμφωνο για να μπορεί να πάρει και πετρέλαια ?(π.χ. λιμένας αφετηρίας Φλοίσβος και παραλαβή επιβατών Κροατία ή Τουρκία ).Επίσης γιατί να απαιτείται ειδική άδεια για τον απόπλου ανευ επιβατών ,όταν το σκάφος είναι υπό καθεστώς ναύλωσης αλλά ο πελάτης θέλει να μπει σε άλλο λιμάνι την επόμενη ημέρα? (ΑΡΘΡΟ 4 ΠΑΡ.2Γ) Τι μπορεί να γίνει στις περιπτώσεις που ένα σκάφος έρχεται από ένα ναύλο και φεύγει αμέσως σε επόμενο και πρέπει να κάνει πετρέλευση, που σημαίνει ότι για να προλάβει την διαδικασία πρέπει να ξεκινήσει κάποιες ώρες πιο πριν σφραγίζοντας τα ναυλοσύμφωνα στο λιμεναρχείο προκειμένου να τα δεχτεί το τελωνείο ,και εννοείται ότι το λιμεναρχείο δεν σφραγίζει ναυλοσύμφωνα εάν δε δει το σκάφος στη μαρίνα?