Αρχική Επιθεωρητές/ελεγκτές πλοίων, λιμένων, Αναγνωρισμένων Οργανισμών – Ρύθμιση θεμάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και άλλες διατάξειςΆρθρο 52 – Τέλος Πλοίων Αναψυχής και ΗμερόπλοιωνΣχόλιο του χρήστη Πανελλήνια Ένωση Ερασιτεχνών Αλιέων | 26 Μαΐου 2016, 17:32
Πανελλήνια Ένωση Ερασιτεχνών Αλιέων Η φορολόγηση στα σκάφη πάνω από 5 μέτρα μέτρα είναι ήδη μεγάλη, με τη θέσπιση του φόρου πολυτελείας και τα τεκμήρια οι ιδιόκτητες σκαφών πάνω από 5 μέτρα έχουν επιβαρυνθεί σημαντικά. Στην πλειοψηφία τους ανήκουν στην μικρομεσαία κατηγορία που έχει δεχτεί τις μεγαλύτερες οικονομικές επιβαρύνσεις Περισσότερα από 9.000 σκάφη έχουν τεθεί σε ακινησία,πράγμα που μαρτυρά την αδυναμία των κατόχων να πληρώσουν τα ήδη υπάρχοντα χαράτσια. Τα σκάφη έως και 10 μέτρα θα πρέπει να μπουν στο ίδιο καθεστώς με αυτό που ισχύει τώρα για τα σκάφη έως 5 μέτρα. Μεγαλύτερο σε μήκος σκάφος δεν σημαίνει απαραίτητα και πολυτέλεια. Αντιθέτως παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια στις θαλάσσιες μετακινήσεις Πρόταση Αν είναι αναγκαστικό να θεσπιστεί νέο χαράτσι να γίνει στα σκάφη άνω των 10 μέτρων . Τα σκάφη έως 10 μέτρα να περάσουν στο σημερινό καθεστώς τον σκαφών έως 5 μέτρα