Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ταχ. Δ/νση Ακτή Βασιλειάδη, Πύλη Ε 1 - Ε 2, Τ.Κ. 185 10 τηλ: 213 1371700 - 213 1374700, φαξ: 210 4191561- 210 4191562 Επικοινωνία με το υπουργείο Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο υπολογισμός του τέλους είναι λάθος εξ αρχής διότι: 1) Εξισώνεται το σκάφος το ιστιοφόρο των 40-50 ετών αξίας το πολύ 10.000-15.000 € με το πολυτελές ταχύπλοο των 200.000 - 300.000 €. 2) Τίθεται σε μια εποχή που λόγω της κρίσης είναι αδύνατη ακόμη και η πώληση σε εξευτελιστικές τιμές. 3) Είναι οριζόντιο και δεν λαμβάνονται υπόψιν το κόστος συντήρησης και λειτουργίας. 4) Έχει καθαρά εισπρακτικό στόχο. 5) Δεν λαμβάνονται υπόψιν τυχόν παροχές σε ελλιμενισμό που θα μπορούσαν να υπολογιστούν συνδυαστικά. 6) Δεν λαμβάνεται ο χρόνος χρήσης. 7) Όπως έχει αναφερθεί και σε άλλα σχόλια σε μια χώρα που η ακτογραμμή της είναι ίση με την ακτογραμμή της Αφρικής θα έπρεπε να δίνονται κίνητρα για να υπάρχει ενασχόληση με τη θάλασσα και όχι τα σκάφη να σαπίζουν στα καρνάγια και στα μέρη φύλαξης. Ελπίζω ότι θα πρυτανεύσει η λογική. Ας ερωτηθούν ειδικοί πάνω στο θέμα και όχι γραφιάδες που ασχολούνται μόνο με νούμερα άσχετοι με τη θάλασσα.